Gdzie Art Deco w Trojmiescie?

1. Data: 2003-10-11 21:39:51

Temat: Gdzie Art Deco w Trojmiescie?
Od: "kaktusica" <k...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie o produkty Art Deco w Trojmiescie, nie ukrywam, ze
szczegolnie uszczesliwilaby mnie Gdynia, ale nie jestem za bardzo
wybredna. Dwa miejsca w ktorych sie zaopatrywalam zostaly zlikwidowane a
ja potrzebuje bazy :) Poprzednia wytrzymala caly rok i bylam bardzo
zadowolona. Bede wdzieczna za jakies namiary.

pozdrawiam
dorota

1. Data: 2003-10-11 21:42:21

Temat: Re: Gdzie Art Deco w Trojmiescie?
Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyłączam się do pytania - tylko zmienię miasto;) Gdzie Art Deco w
Szczecinie?:)

Sadia

1. Data: 2003-10-12 10:15:33

Od: "ToJa" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaktusica" <k...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ja potrzebuje bazy :) Poprzednia wytrzymala caly rok i bylam bardzo
> zadowolona. Bede wdzieczna za jakies namiary.

Ja swoją kupowałam w Empiku w Gdańsku ( dworzec ) jednak było to jakiś
czas temu , niestety w Gdyni nie spotkałam

pozdrawiam ASia

1. Data: 2003-10-12 10:40:09

Od: "rooster" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mam pytanie o produkty Art Deco w Trojmiescie, nie ukrywam, ze
> szczegolnie uszczesliwilaby mnie Gdynia, ale nie jestem za bardzo

W Douglasie w Carefour na Morenie.
Pozdrawiam.

1. Data: 2003-10-12 13:53:21

Od: "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaktusica" napisała ...

> Mam pytanie o produkty Art Deco w Trojmiescie,

"Alfa Centrum" - Gdańsk, ul. Kołobrzeska.

Pozdrawiam !
Mała Mi

1. Data: 2003-10-12 15:46:43

Od: "kaktusica" <k...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mała Mi" <p...@p...onet.pl> wystukał(a)

> "Alfa Centrum" - Gdańsk, ul. Kołobrzeska.

Dziekuje Wam serdecznie. Szczegolnie to miejsce mnie ucieszylo, mam cos
do zalatwienia w okolicy Kolobrzeskiej, wiec polacze przyjemne z
pozytecznym :)

pozdrawiam
dorota

1. Data: 2003-10-12 19:57:40

Temat: Re: Gdzie Art Deco w Bydgoszczy?
Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Może ktoś wie gdzie dostanę produkty Art Deco w Bydgoszczy? Szukałam
w Toruniu i nigdzie niestety nie znalazłam produktów tej firmy. Będę bardzo
wdzięczna za pomoc. Pozdrawiam. A.

1. Data: 2003-10-12 20:20:04

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> napisał w wiadomości

> A ja sie zastanawiam, moze zrobmy jakas baze informacji o tytm gdzuie
mozna
> kupic te mniej moze nie popularne kosmetyki, ale takie firmy ktore nie
leza
> wszedzie na polkach kazdego sklepu czy supermarketu.
> Ja chcetnie pozbieram od was te informacje i wrzuce na adres jakiejs
stronki
> www, ladnie oparawione :)
> co wy na to? :)

Mozna by dorzucic taka informacje do FAQ grupy, jesli ktos uwaza, ze to
przydatne.
Zwlaszcza, ze Art Deco juz w FAQu jest.

Pozdrawiam
ISIA

[...]