bielizna Krisline-jaka jakość

1. Data: 2003-10-12 07:09:29

Temat: bielizna Krisline-jaka jakość
Od: "Agnieszka Krawczyk" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ogladam sobie wlasnie intymna.pl i zachwycila mnie bielizna firmy Krisline;
czy ktoras z was nosi/la ta bielizne? Jesli tak to interesuje mnie jej
jakosc, czy jest trwala, czy materialy sa dobrej jakosci? Przez www wszystko
wyglada ladnie, ale boje sie rozczarowania, kiedy przesylka do mnie dotrze

1. Data: 2003-10-12 13:37:28

Temat: Re: bielizna Krisline-jaka jakość
Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krawczyk wrote:
> ogladam sobie wlasnie intymna.pl i zachwycila mnie bielizna
> firmy Krisline; czy ktoras z was nosi/la ta bielizne?

Tak, mam gorset tej firmy i chyba parę stringów.

Nie powinnaś być rozczarowana.

--
Elvira

1. Data: 2003-10-12 19:25:22

Od: "mysiak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
podzielam zdanie Elviry - jakosc dobra. Polecam.
Mysiak
Użytkownik "Agnieszka Krawczyk" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bmaun9$ii1$1@inews.gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-10-12 19:38:02

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

plis odpowiedaj pod postem :)

1. Data: 2003-10-12 21:19:28

Od: "bielizna24" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krawczyk" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bmaun9$ii1$1@inews.gazeta.pl...
> jakosc, czy jest trwala, czy materialy sa dobrej jakosci?

Gorąco polecam, firma spełni oczekiwania chyba każdej kobiety wielością
propozycji. Myślę, że można powiedzieć o produktach tej firmy - bielizna dla
koneserów. Bielizna dodająca pikanterii.

Raf

-
http://bielizna24.pl
Bielizna 24h na dobę ...
"Optymizm jest prawdziwym kamieniem filozoficznym, który zmienia w złoto
wszystko, czego się dotknie."

---------------- bielizna24 ------------------
GG#3634556 i...@b...pl

1. Data: 2003-10-13 11:36:48

Od: "Agnieszka Krawczyk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bielizna24 <i...@b...pl> napisał(a):

> Gorąco polecam, firma spełni oczekiwania chyba każdej kobiety wielością
> propozycji. Myślę, że można powiedzieć o produktach tej firmy - bielizna dla
> koneserów. Bielizna dodająca pikanterii.

chodzilo mi raczej o wrazenia klientek a nie pracownikow sklepu, ktory
sprzedaje ta bielizne ... chyba nie sadzisz ze wezme powaznie Twoja opinie,
trudno zakladac ze reklamujac ta bielizne kierujesz sie obiektywnymi
przeslankami

1. Data: 2003-10-13 16:32:10

Od: "Kasiulek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupowałam bezposrednio na stronie firmowej producenta i jestem zadowolona
z jakosci. Paczuszka przyszla praktycznie od razu (bo priorytetem) i za
darmo, chociaz przy zamowieniu bylo napisane, ze doliczaja koszty
przesylki. Proponuje porownac oferty. pozdrawiam Kasia

1. Data: 2003-10-14 20:41:32

Od: "bielizna24" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
opinie,
> trudno zakladac ze reklamujac ta bielizne kierujesz sie obiektywnymi

Witam Ciebie. Ponieważ sam jestem użytkownikiem bielizny tej firmy, polecam
prywatnie. Czy weżmiesz moją opinię poważnie - decyzja i tak należy do
Ciebie. Powiem więcej, polecam sklep w którym zamierzasz dokonać zakupu. Tu
również polecam prywatnie, z autopsji. Ponieważ wcześniej byłem klientem
tegoż sklepu, polecam - gdyż jest ok.

Raf

1. Data: 2003-10-14 21:46:02

Od: "Yenefer" <y...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> darmo, chociaz przy zamowieniu bylo napisane, ze doliczaja koszty
> przesylki. Proponuje porownac oferty. pozdrawiam

To zaskakujace bo ja czekalam na przesylke(zamowienie zlozylam wlasnie na
stronie krisline) ponad 2 tygodnie, nikt nie odpowiadal na moje maile, az w
koncu darowalam sobie i zrezygnowalam i dalej nie otrzymalam od nich zadnej
wiadomosci.... I zakupow na tej stronie nikomu nie polecam podobnie jak inna
grupowiczka w poscie o kupowaniu bielizny w internecie...

1. Data: 2003-10-15 08:56:30

Od: "Kasiulek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
inna
> grupowiczka w poscie o kupowaniu bielizny w internecie...

Ja napisalam maila z zapytaniem czy wysylaja jakies potwierdzenia na mail i
nie odpowiedzieli ale jak zadzwonilam zeby zapytac czy to zamowienie
przyjeli to powiedzieli ze juz wyslali.. Za przesylke chyba bylo 12zl o ile
dobrze pamietam i bylo dla mnie zaskoczeniem ze nie trzeba bylo placic..
Kasia

Gdzie Art Deco w Trojmiescie?
nowe Juicy tubes i Color Dose
Chwale! - kredke Pupy