Aż strach się badać...

11. Data: 2010-02-10 19:10:16

Temat: Re: Aż strach się badać...
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
07,Wiekszosc_szpitali_

> No bo przeciez jak wiadomo świeczki biorą się z nieba.

bo jak wiadomo jak tanio jest zrobic swieczke. Parafina to zadne zloto.

i.

12. Data: 2010-02-10 19:11:37

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> napisał(a):

07,Wiekszosc_szpitali_l=

> nicznie

> Doczytałam, że nie ma jak ani kto obsługiwać tych nowych urzadzeń, bo nie
> ma szkoleń ani serwisu - sam zakup wiosny nie czyni. A teraz Ty to sobie
> doczytaj.

to czytaj dalej. Wysnuwaj wnioski dotyczace tekstu a nie swoich pogladow.

i.

13. Data: 2010-02-10 19:23:17

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> napisał(a):

> Rany =B6wieczka kosztuje ok; z=B3ot=F3wki, z tej =B6wieczki zarabia firma,
> hurtownia, sklep, transport i im si=EA op=B3aca. A katol chce pi=EA=E6
z=B3=
> otych
> i tylko 10 groszy na potrzebuj=B1cych. Przecie=BF to z=B3odziejstwo w bia=
> =B3y
> dzie=F1, teraz rozumiem dlaczego Owsiaka sprz=EAt trafia do szpitali, a
> katolickiej pomocy nie wida=E6 nigdzie.
> Owsiak pomaga, a Caritas pasie si=EA na nieszcz=EA=B6ciu ludzi.
> Dzi=EAki nie wiedzia=B3em, tylko przypuszcza=B3em, =BFe tak jest.

\\

ciekawa jestem czy w Polsce jest mozliwosc sprawdzenia ile z akcji
charytatywnej, czy organizacji wydawanych jest pieniedzy na cele orgazniacji
a ile na pensyjki.

i.

14. Data: 2010-02-10 19:33:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a napisał(a):
> [...]
>
> ciekawa jestem czy w Polsce jest mozliwosc sprawdzenia ile z akcji
> charytatywnej, czy organizacji wydawanych jest pieniedzy na cele orgazniacji

Jak zaczniesz sprawdzać złodzieji, to ogłoszą że jesteś komunistką i
to jest atak na wiarę, politycy też odtańcują obrońców wiary, [bo
wybory] i szybko ukrócą śledstwo, mamy po prostu w polsce aferę
katolicką, ale macki tej ośmiornicy zaduszą każdego kto sróbuje
złodzieja posadzić.
Naukowcy chcieli zbadać czy kk działa na korzyść społeczeństwa czy
negatywnie, odmówiono wszelkich danych tym badaniom, a to tylko
badania naukowe.

Za to ludzi trzeba o takich rzeczach zawiadamiać, aby mieli
świadomość, że dając na caritas pasą złodzieji.

15. Data: 2010-02-10 21:54:10

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> napisał(a):

> [...]
> tk=B1 i
> to jest atak na wiar=EA, politycy te=BF odta=F1cuj=B1 obro=F1c=F3w wiary,
[=
> bo
> wybory] i szybko ukr=F3c=B1 =B6ledstwo, mamy po prostu w polsce afer=EA
> katolick=B1, ale macki tej o=B6miornicy zadusz=B1 ka=BFdego kto sr=F3buje
> z=B3odzieja posadzi=E6.
> Naukowcy chcieli zbada=E6 czy kk dzia=B3a na korzy=B6=E6 spo=B3ecze=F1stwa
=
> czy
> negatywnie, odm=F3wiono wszelkich danych tym badaniom, a to tylko

przykre.

> Za to ludzi trzeba o takich rzeczach zawiadamia=E6, aby mieli
> =B6wiadomo=B6=E6, =BFe daj=B1c na caritas pas=B1 z=B3odzieji.

moze kiedys bedzie mozna otrzymac obiektywna ocene takich akcji.

i.

16. Data: 2010-02-10 22:02:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Feb 2010 21:54:10 +0000 (UTC), Iwon(K)a napisał(a):

> moze kiedys bedzie mozna otrzymac obiektywna ocene takich akcji.

Oczywiście, że można będzie otrzymać - każdy ją kiedyś otrzyma.
--

Ikselka.

17. Data: 2010-02-10 22:09:43

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> napisał(a):

> Oczywiście, że można będzie otrzymać - każdy ją kiedyś otrzyma.

to jest tylko Twoja wiara. Ja chce wiedzy. Zeby dobrze wydawac pienadze
kiedy chce pomoc, tutaj, _na ziemi_.

i.

18. Data: 2010-02-10 22:15:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Feb 2010 22:09:43 +0000 (UTC), Iwon(K)a napisał(a):

> to jest tylko Twoja wiara. Ja chce wiedzy. Zeby dobrze wydawac pienadze
> kiedy chce pomoc, tutaj, _na ziemi_.

Więc wydaj pieniądze na aparat do obiektywnej oceny.
--

Ikselka.

19. Data: 2010-02-10 22:20:56

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> napisał(a):

> Więc wydaj pieniądze na aparat do obiektywnej oceny.

juz to za mnie zrobili (niestety nie w Polsce- ale mysle, ze do czasu).

i.

20. Data: 2010-02-10 22:55:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a napisał(a):
> [...]
> =
>

> przykre.

> moze kiedys bedzie mozna otrzymac obiektywna ocene takich akcji.

Na stronach internetowych są rozliczenia Owsiaka z orkiestry, są w
całości reprezentowane, więc te pomówienia katolików o to że on
kradnie wydawały mi się podejrzane, bo to wygląda jak projekcja. A
wiadomo Rydzyk tylko liczy się z kasą, z niczym więcej, bluzga na
unie, a jeździ brać od nich kasę, człowiek bez godności. Rydzyk ma
wyrok sądu skazujący za pomówienia orkiestry, ale widzisz katolicy jak
bandyci za nic mają sądy. Tak więc te świece i to oszustwo caritas coś
mi objawiło. Kolega kiedyś mi tłumaczyć, że aby firama dobrze
zarabiała trzeba wspomagać akcję charytatywną, jakoś tak to w naszym
państwie funkcjonuje że na akcjach charytatywnych firmy nawięcej
zarabiają i Caritas funkcjonuje dokładnie na zasadzie takiej firmy.

Pozdrowienia z kursu :-)
nosacizna
STEREOTYP
Świnie!