B5 na tradzik

11. Data: 2003-01-12 16:36:42

Temat: Re: B5 na tradzik
Od: h...@o...pl (human) szukaj wiadomości tego autora

You wrote:

> [...]
>tlustej
>luszczyla, a
>dermatolozka
>mam

>wie
>bede
>skonsultowac,
>pytalem
>
>smaruj sie Tea Tree Oil zamiast stosowac konski dawek leku nieznanego na
>rynku farmaceutycznym i pryszcze ci znikna gwarantuje ja tez nosilem sie z
>zamiarem kupna B5 ale jak wyprobowalem Oil Leptospermum scoparium to mysl o
>zakupie tamtego mi przeszla bo to jest b skuteczne

Na dobry poczatek postanowilem jednak sprobowac z B5, to jest zdaje sie acid
pantothenicum. Kupilem calcium pantothenicum Jelfy. Doszedlem do wniosku, ze
skoro 1)sa ludzie z tego zadowoleni 2)lek nie jest na recepte 3)zdaje sie, ze
przedawkowanie wit. B5 nie ma jakichs bardzo negatywnych skutkow, to czemu nie
mam sprobowac (nawet bez konsultacji z lekarzem). Zaczalem od 0,9 g/dzień, coby
nie robić extremum na samym początku, i właściwie z dnia na dzień było widać
poprawę - mniej nowych pryszczy. Obecnie dojechalem z dawka do 1,5g/dzien i na
razie tak zostane. Dodatkowo uzywam jeszcze kremu nawilzajacego (nie
natluszczajacego) oraz toniku Benzacne i acnefugoxid (te 2 ostatnie uzywalem
juz wczesniej, wiec sadze, ze raczej poprawa wziela sie z zazywania calcium).
Jak dobrze pojdzie, to sie nawet obejde bez sprowadzania lekow z zagranicy.

Podusmowujac:
- jestem zadowolony z dzialania calcium pantothenicum (zadne objawy uboczne sie
we mnie nie ujawnily, oby tak zostalo)
- to skandal, zebym ja se sam musial znajdowac w internecie leki i narazal sie
na mozliwosc przedawkowania/niewlasciwego uzycia itd.; ciekawe, co powie moja
dermatolozka, jak do niej przyjde i powiem, ze sobie sam znalazlem lek :-))
- czemu dermatolodzy w Polsce nic o tym nie wiedza??? (moja dermatolog
twierdzi, ze jest w tym na biezaco (jezdzi chyba na jakies konferencje), a o B5
nie slyszala)

pozdrawiam
human

12. Data: 2003-01-12 16:41:58

Od: h...@o...pl (human) szukaj wiadomości tego autora

You wrote:

> [...]
>sie na mozliwosc przedawkowania/niewlasciwego uzycia itd.; ciekawe, co
>powie moja dermatolozka, jak do niej przyjde i powiem, ze sobie sam

jeszcze tylko dopowiem, ze ona szukala z 4-5 lat i jedyne, co znalazla, to
byl, owszem skuteczny, Roaccutane, ktorego jednak nie moge brac w
nieskonczonosc, no a poza tym jest okropnie drogi. Wszystko inne bylo w mojej
ocenie do kitu w porownaniu z tym, co jest teraz.

human

13. Data: 2003-01-14 19:28:55

Temat: Re: jest to dostepne
Od: "Marek" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Krause" <m...@z...pl> napisał w wiadomości
> drzewa

> http://www.melaleuca.com.pl - można tam również zamówić za zaliczeniem
> pocztowym,
>
> pozdrawiam
> MK.
i dostaniesz też olejek eteryczny
a czy go wąchasz czy raczej w ok. 1% rozcieńczeniu wcierasz to już sprawa
Twoja i Twego schorzenia. Na twarz nie polecam w czystej postaci - trzeba
poszukać preparatów zawierających ten olejek eteryczny.
Marek

Powikłania po Biodacynie
Wypadajace dyski
Zatkane uszy