schodząca skora z rak - help

1. Data: 2003-01-02 00:04:27

Temat: schodząca skora z rak - help
Od: "Rafik" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam problem mam nadzieje ze mi go pomozecie rozwiazac
nie wiem czy juz mam isc do dermatologa czy jeszcze domowo
od jakiegos tygodnioa na dloniach schodzi mi skora, wew. czesc
dloni stala sie bardzo sucha i na kciukach wydaje mi sie ze juz
nawet nie ma co schodzic bo tylko jedna warstwa zostala a
pod tym mieso, kupilem sobie masc z witamina A, i tabletki
ale dopiero wczoraj i nie wiem czy pomoze, jesli ktos
moglby mi cos podpowiedziec bede bardzo wdzieczny :))

Z gory dziekuje i pozdrawiam noworocznie

Rafal

2. Data: 2003-01-02 00:08:59

Temat: Re: schodząca skora z rak - help
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2 Jan 2003, Rafik wrote:

> nie wiem czy juz mam isc do dermatologa czy jeszcze domowo

mysle, ze do jednego i drugiego - ale mozesz zaczac od
dermatologa, jesli bedzie to typowo skorne schorzenie
dermatolog rozpocznie leczenie, jesli bedzie to
jemu wygladalo na zmiany wtorne w przebiegu choroby
ogolnoustrojowej zaleci Ci kontrole u internisty lub
lekarza rodzinnego

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-01-02 16:36:43

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mysle, ze do jednego i drugiego - ale mozesz zaczac od
> dermatologa

on mial chyba na mysli 'domowo' czyli samodzielnie
ja równiez polecam dermatologa
pozdr

B5 na tradzik
Powikłania po Biodacynie