Dużo czekolady

1. Data: 2003-01-02 01:02:42

Temat: Dużo czekolady
Od: "Piotr C." <p...@m...com.INVALID> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy spożywanie regularnie dość dużych ilości czekolady (np. tabliczka
dziennie) może negatywnie wpływać na zdrowie?

I przy okazji podobne pytanie dot. soku marchwiowego (0,75l dziennie ->
podobno stałem się lekko żółty od tego, narazie zaniechałem picia ;-)

dzięki, Piotr

2. Data: 2003-01-02 08:14:09

Temat: Re: Dużo czekolady
Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Jan 2003 02:02:42 +0100, Piotr C. napisał/napisała:
> I przy okazji podobne pytanie dot. soku marchwiowego (0,75l dziennie ->
> podobno stałem się lekko żółty od tego, narazie zaniechałem picia ;-)

hehehe ja tez to przechodzilem ale pilem od 1l do 2 dziennie :) Karotka
rulez.
Rzeczywiscie, zmienilem kolor ale negatywnie raczej sie to nie odbilo na
moim zdrowiu. Nie mozna tego jednak powiedziec o samopoczuciu mojej
mamy,ktora wpadla w panike i zrobila mi badania na zoltaczke ;)

--
* "Zakochany kundel" * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

3. Data: 2003-01-02 08:25:23

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moim zdrowiu. Nie mozna tego jednak powiedziec o samopoczuciu mojej
> mamy,ktora wpadla w panike i zrobila mi badania na zoltaczke ;)

Czyli mozna zmienic dieta karnacje swojej skory ? no jeste w szoku w tej
chwili, a czy bylo by mozliwe zeby zmienic ja ale nie w kierunku koloru zoltego
ale tak wlasnie bardziej ciemnej podchodzacej pod lekka czekolade,czuje ze to
nie mozliwe ale pytam z czystej ciekawosci

4. Data: 2003-01-02 16:32:17

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1.czekolada nie zmieni koloru skóry - chyba, że sie nią wysmarujesz.
2.Karotka zmienia kolor skóry i niektórym sie ten odcień podoba i piją z
premedytają ( nie mylić z premedykacją).
3.Zażółcanie sie karotką JEST NIEZDROWE bo oprócz skóry barwnik odkłada sie
też na przykład w siatkówce i psuje oczka - przypomniała mi sie skecz Monthy
Python o psuciu oczu przez telewizor...
pozdr

5. Data: 2003-01-02 16:33:57

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a dużo czekolady może utuczyć - nie słyszałam o innych chorobach od
czekolady, niektórzy podejrzewają ją o wywoływanie 'pryszczy'

6. Data: 2003-01-02 19:34:32

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 2 Jan 2003 08:14:09 +0000 (UTC),Papik

> [...]
> moim zdrowiu. Nie mozna tego jednak powiedziec o samopoczuciu mojej
> mamy,ktora wpadla w panike i zrobila mi badania na zoltaczke ;)

Trzeba było powiedzieć mamusi,że do solarium chodzisz ;-)
To chyba podobny odcień :-)

--
Pozdrawiam;
Kaja

7. Data: 2003-01-02 22:34:54

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> I przy okazji podobne pytanie dot. soku marchwiowego (0,75l dziennie ->
> podobno stałem się lekko żółty od tego, narazie zaniechałem picia ;-)

To zależy jaka to jest czekolada. Deserowa, gorzka, z nadzieniem. Generalnie
kakao jest zdrowe - zawiera dużo magnezu. Orzechy również są godne
polecenia. Pozostale dodatki smakowe oraz cukier to trucizna ;-).

Poza tym wszystko w nadmiarze jest szkodliwe. Najlepiej jak dieta jest
urozmaicona.

Pozdrawiam, andrzej

8. Data: 2003-01-03 00:17:09

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 2 Jan 2003 23:34:54 +0100,"Andrzej Glowacki"
<f...@p...onet.pl>, napisał/a:

>cukier to trucizna ;-).

Dla kogo trucizna,to trucizna.Ja mogę zażywać cukru/słodyczy ile tylko chcę
i kiedy chcę :-)
Konserwantów natomiast nie toleruję.

--
Pozdrawiam;
Kaja

9. Data: 2003-01-03 10:17:11

Od: "SebaX" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> też na przykład w siatkówce i psuje oczka - przypomniała mi sie skecz
Monthy
> Python o psuciu oczu przez telewizor...
> pozdr

a co było w skeczu?
ja natomiast słyszałem że karoten dobrze działa na oczy i jedzenie marchewy
jest jak najbardziej OK.

pzdr Sebaxyz

10. Data: 2003-01-03 12:04:44

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla kogo trucizna,to trucizna.Ja mogę zażywać cukru/słodyczy ile tylko
chcę
> i kiedy chcę :-)

Ja tez moge :)) jejeje
Ale i tak się boję, że nigdy nie osiągnę prawidłowego BMI :D
pozdrawiam
Adam

schodząca skora z rak - help
B5 na tradzik