B5 na tradzik

1. Data: 2003-01-01 23:34:46

Temat: B5 na tradzik
Od: h...@o...pl (human) szukaj wiadomości tego autora

Poczytalem sobie troche w necie (na WWW i w grupach dyskusyjnych) nt. w/w
leku i zachecilem sie. Tak w ogole to z tradzikiem mam problem juz chyba od
4-5 lat, stopniowo sie nasilal. Autoszczepionka okazala sie kompletnie do
kitu - tylko pogorszyla. Niecale 2 lata temu bralem Roaccutane, z ktorego
jestem jak najbardziej zadowolony (no moze nie z ceny): z cery mocno tlustej
(moglem myc kilka razy dziennie mocnym mydlem wysuszajacym i jeszcze sie
tluscila) zrobila sie w 2 miesiace cera b.sucha (moglem uzywac jedynie
delikatnego mydla + kremy nawilzajace i jeszcze sie skora troche luszczyla, a
szczegolnie wargi). Efekt byl b. dobry, ale niestety czas kuracji minal i
tradzik powoli wracal (choc uczciwie musze przyznac, ze juz nieco
lagodniejszy). Wlasciwie to moglbym teraz to powtorzyc, ale moja dermatolozka
chyba nie za bardzo chce. W miedzyczasie bralem pare innych rzeczy: np.
Dalacin T i Isotrexin, masc siarkowo-ichtiolowa czy jakos tak. Generalnie mam
juz tego wszystkiego (ciagle smarowanie/zazywanie cudow-niewidow, które
niezbyt pomagaja) powoli dosyc, choc psychicznie i tak juz sie czuje duzo
lepiej niz kiedys.

No ale wracajac do B5. Pytalem mojej dermatolozki, ale ona nic o tym nie wie
:-(( i oczywiscie na haslo "duze dawki" zaraz mowila cos o szkodzeniu. I
teraz mam problem: czy moze mi sie cos stac, jak sobie sam zamowie B5 i bede
aplikowal bez konsultacji z lekarzem? No bo wlasciwie z kim mam skonsultowac,
skoro dermatolog nic nie wie? Moze z rodzinnym? Ale tez nie sadze, bo pytalem
kolegi swiezo po studiach (medycynie) i tez nie za bardzo wiedzial. Co
radzicie? A moze znacie jakiegos dermatologa w Poznaniu, ktory by mi to
polecil i ocenil, czy nie ma przeciwskazan?

pozdrawiam
human

2. Data: 2003-01-02 09:27:10

Temat: Re: B5 na tradzik
Od: "grzegorz" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> radzicie? A moze znacie jakiegos dermatologa w Poznaniu, ktory by mi to
> polecil i ocenil, czy nie ma przeciwskazan?

smaruj sie Tea Tree Oil zamiast stosowac konski dawek leku nieznanego na
rynku farmaceutycznym i pryszcze ci znikna gwarantuje ja tez nosilem sie z
zamiarem kupna B5 ale jak wyprobowalem Oil Leptospermum scoparium to mysl o
zakupie tamtego mi przeszla bo to jest b skuteczne

grzegorz

grzegorz

3. Data: 2003-01-02 13:30:17

Od: "Sloneczko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grzegorz" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zamiarem kupna B5 ale jak wyprobowalem Oil Leptospermum scoparium to mysl
> zakupie tamtego mi przeszla bo to jest b skuteczne

Chcialabym zapytac gdzie mozna dostac ten tea tree free?

4. Data: 2003-01-02 18:33:38

Od: "Kinga" <k...@b...adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamiarem kupna B5 ale jak wyprobowalem Oil Leptospermum scoparium to mysl
> zakupie tamtego mi przeszla bo to jest b skuteczne

Gdzie i za ile mozna to kupic? Czy potrzeban jest recepta?

Kinga
k...@o...pl

5. Data: 2003-01-02 20:38:44

Od: human <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

grzegorz wrote:

> [...]
> zamiarem kupna B5 ale jak wyprobowalem Oil Leptospermum scoparium to mysl
> o zakupie tamtego mi przeszla bo to jest b skuteczne

Tez pytam, gdzie to mozna dostac. A poza tym czy znasz inne osoby, ktorym
tez to pomoglo? Bo o B5 to juz wiele osob pisalo, a o tym Tea Tree Oil to
pierwszy raz slysze.

human

6. Data: 2003-01-02 21:29:49

Temat: Re: jest to dostepne
Od: "grzegorz" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

z tego co widzialem to nie ma z tym problemu w aptece nawet w Realu
widzialem
mala butelka 7ml - 8zl ja akurat to dostalem z Niemiec pod nazwa medyczna
leptospermum scoparium - olejek z nowozelandzkiego drzewa herbacianego

grzegorz

7. Data: 2003-01-03 06:38:57

Od: "grzegorz" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tez pytam, gdzie to mozna dostac. A poza tym czy znasz inne osoby, ktorym
> tez to pomoglo?

czy pomoglo ? wyprobuj mi to pomaga stad tak twierdze ja nie mam z tradz
az takich powaznych problemow ale jednak sa wiadomo ze jezeli ktos nie
leczyl sie przez dlugie lata lekcewazyl sprawe i wyglada zle to musi udac
sie do lekarza bo nawet B5 nie pomoze

Bo o B5 to juz wiele osob pisalo,

chcesz byc krolikiem doswiadczalnym? skad masz pewnosc co nabedziesz przez
internet?
czystej B5 nie ma wogole na lisie srodkow dopuszczonych do sprzedazy nawet
zagranica

a o tym Tea Tree Oil to
> pierwszy raz slysze.

to nie jest nic nowego
--
grzegorz

8. Data: 2003-01-04 20:12:04

Od: "Kinga" <k...@b...adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mala butelka 7ml - 8zl ja akurat to dostalem z Niemiec pod nazwa medyczna
> leptospermum scoparium - olejek z nowozelandzkiego drzewa herbacianego

przepraszam ze tak mecze, ale gdy dzis w aptece poprosilam o olejek z drzewa
herbacianego to dostalam olejek eteryczny, a chyba zwalczanie tradziku nie
polega na aromaterapii. Jak jest wiec nazwa tego specyfiku?

Kinga
k...@o...pl

9. Data: 2003-01-07 07:59:08

Od: "Monika Krause" <m...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga" <k...@b...adresu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> herbacianego to dostalam olejek eteryczny, a chyba zwalczanie tradziku nie
> polega na aromaterapii. Jak jest wiec nazwa tego specyfiku?

http://www.melaleuca.com.pl - można tam również zamówić za zaliczeniem
pocztowym,

pozdrawiam
MK.

10. Data: 2003-01-08 17:37:01

Od: "Aga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> herbacianego to dostalam olejek eteryczny, a chyba zwalczanie tradziku nie
> polega na aromaterapii. Jak jest wiec nazwa tego specyfiku?

Olejek eteryczny słuzy do pielegnacji stóp (moczy sie w wodzie + 15 kropli
olejku) - dobre na grzybice, do aromatyzacji powietrza i do kapieli. Na
tradzik jest krem antyseptyczny Tea tree. Ja znalazłam te preparaty w
aptece po ok. 15 zł. kazdy.

Agata Poznan

Powikłania po Biodacynie
Wypadajace dyski