BARANINA W TRÓJMIEŚCIE?

1. Data: 2003-05-16 11:13:12

Temat: BARANINA W TRÓJMIEŚCIE?
Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam pytanie: gdzie w Trójmieście można kupić świeżą baraninę lub
jagnięcinę? Poszukiwania w hipermarketach nie przyniosły rezultatów...

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-05-16 11:16:44

Temat: Re: BARANINA W TRÓJMIEŚCIE?
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio przebywal raczej w Wiedniu, w miejscu odosobnienia...
Przepraszam, NMSP :))))

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-05-16 11:33:57

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam pytanie: gdzie w Trójmieście można kupić świeżą baraninę lub
> jagnięcinę? Poszukiwania w hipermarketach nie przyniosły rezultatów...

Dzien dobry!

Teraz nie mam czasu ale przypomnij mi po poludniu (wieczorem)na priva to sluze
informacją (raczej baranina niz jagniecina).
Pozdrawiam
Wok

1. Data: 2003-05-16 12:46:24

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Teraz nie mam czasu ale przypomnij mi po poludniu (wieczorem)na priva
> to sluze informacją (raczej baranina niz jagniecina).

W przypadku dysponowania wieksza iloscia czasu - prosilbym o podanie
informacji tu na grupe bo faktycznie z zaopatrzeniem w baranine (znaczy
sie - mięsem owieczek ;-) ) jest w Gdansku problem.

J ;-)

1. Data: 2003-05-16 16:14:09

Od: "Bleifrei" <l...@g...rumia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie: gdzie w Trójmieście można kupić świeżą baraninę lub
Polecam Hala targowa w Gdyni - zawsze i świeża
Pozdrawiam
Kuchcik

prosba do KROPELKI (sklep "U Włocha")
[P] kulki karmelowe
Chorwackie/włoskie nadzienie do naleśników???
ryba w sosie cytrynowo-serowym
Kuchenka pod zabudowe o szer. 50cm ? Czy ktos widzial?