suszone sliwki

1. Data: 2003-05-16 11:33:23

Temat: suszone sliwki
Od: "Anka P." <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wlasciwie topic nie do konca oddaje to o co chcialabym zapytac, gdyz
sliwki te sa tak jakby podsuszane.
Otoz gotuje swojemu synkowi rozne kompoty, rowniez i ze sliwek. Kupuje
wtedy sliwki np firmy Uno, ktore jak na nie spojrzec nie sa do konca
suszone. Ze wzgledu na to, ze gdybym chciala zuzyc takie opakowanie tych
nieszczesnych sliwek powiedzmy w ciagu tygodnia moje dziecie musialoby
pic jedynie kompoty z nich robione.
Chcialam zapytac w zwiazku z tym ile mozna je przechowywac? Dodam, ze wg
zalecen na opakowaniu sa w chlodnym i ciemnym miejscu czyli w lodowce.
Niestety nie ma tam nic o dacie do ktorej nalezy produkt spozyc po
otwarciu opakowania.
Czy mozna je rowniez w takim razie zamrozic skoro nie sa swieze "prosto
z drzewa"? ;-)

Bede wdzieczna za pomoc.

Anka

1. Data: 2003-05-16 12:25:16

Temat: Re: suszone sliwki
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Anka P." <v...@a...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> pic jedynie kompoty z nich robione.
> Chcialam zapytac w zwiazku z tym ile mozna je przechowywac?

Staraj sie je zuzyc w ciagu pieciu dni, najpozniej tygodnia. Ja zadnych
kompotow nie gotuje ale lubie sobie sliwka cos ciezkiego zagryzc. Poza tym
mozesz zawsze cos ze sliwkami upiec, dodac do sniadan, np. platkow
kukurydzianych, muessli, ba! nawet kilka sliwek wystarczy, zeby zrobic
nalewke. Ja np. jesli mam juz troche stare jablka, to je podsmazam na masle,
dodaje pokrojone w paski sliwki i wywalam to na jakies ciasto i piecze. A
zamrazac jak najbardziej mozesz.

Irek kochany

BARANINA W TRÓJMIEŚCIE?
prosba do KROPELKI (sklep "U Włocha")
[P] kulki karmelowe
Chorwackie/włoskie nadzienie do naleśników???
ryba w sosie cytrynowo-serowym