herbata z lisci koki

1. Data: 2003-05-16 12:05:41

Temat: herbata z lisci koki
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jakis czas temu w Berlinie w peruwianskiej knajpie pilam herbate z lisci
koki, byla to normalna herbata, zapakowana w expresowe torebeczki, made
in Peru. Niestety nigdzie nie moge jej dostac, a w sklepach z herbata
dziwnie na mnie patrza, jak o nia pytam ;) Mam zatem pytanie: czy ktos
wie, gdzie mozna a dostac? (moze byc Berlin, w najblizszym czasie
wybieram sie tam, niestety, nie wiem, gdzie znajdowala sie a knajpa - na
pewno byla to wschodnia czesc). No i pytanie drugie: czy jesli uda mi
sie ja kupic, to czy moge ja legalnie przewiezc przez granice? w kocu ta
,,koka'' w nazwie :)

pozdrawiam,
Th.

1. Data: 2003-05-18 06:39:12

Temat: Re: herbata z lisci koki
Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> jakis czas temu w Berlinie w peruwianskiej knajpie pilam herbate z lisci
> koki, byla to normalna hezrbata, zapakowana w expresowe torebeczki, made
> in Peru.

Mam co jakis czas swieza dostawe z Peru do Krakowa, najblizsza niestety
dopiero w styczniu. Jak mi sie przypomnisz, to dostaniesz paczuszke mate de
coca :)

a roznica miedzy mate de coca a kokaina jest taka, jak miedzy makowcem a
opium. Nie powinni robic problemow przez granice :)

Margola

1. Data: 2003-05-18 14:49:57

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margola & zielarz"
<malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> napisał w wiadomości

> a roznica miedzy mate de coca a kokaina jest taka, jak miedzy makowcem a
> opium.

a jak to smakuje?

1. Data: 2003-05-18 19:00:16

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> a jak to smakuje?

jak siano zalane wrzatkiem mniej-wiecej, hehe. Ja tam nie przepadam. Ale
zdrowe podobno.

Margola

1. Data: 2003-05-19 09:02:17

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

margola & zielarz wrote:

> Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
>
> jak siano zalane wrzatkiem mniej-wiecej, hehe. Ja tam nie przepadam. Ale
> zdrowe podobno.

Zdrowe jak zdrowe, ale na nogi stawia lepiej niz kawa i redbull razem wziete
;)

Th.

1. Data: 2003-05-19 09:03:00

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

margola & zielarz wrote:

> Mam co jakis czas swieza dostawe z Peru do Krakowa, najblizsza niestety
> dopiero w styczniu. Jak mi sie przypomnisz, to dostaniesz paczuszke mate de
> coca :)

Dzieki, przypomne sie w takim razie za jakis czas :)

Th.

suszone sliwki
BARANINA W TRÓJMIEŚCIE?
prosba do KROPELKI (sklep "U Włocha")
[P] kulki karmelowe
Chorwackie/włoskie nadzienie do naleśników???