holenderski prosty deser

1. Data: 2003-05-16 12:53:32

Temat: holenderski prosty deser
Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

...przypomnialo mi sie:

mus z jablek (jesli za malo slodki to doslodzic) podajemy w miseczkach a
na wierzch slodka bita smietane.
Czas przygotowania wiec - nawet i od 60s. Dodaje do tego troche
bakalii. Przyznam ze smaczne toto.

J.

1. Data: 2003-05-16 12:58:13

Temat: Re: holenderski prosty deser
Od: A...@m...umu.se (Agnieszka Szalewska) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>na wierzch slodka bita smietane.
>Czas przygotowania wiec - nawet i od 60s. Dodaje do tego troche

te 60 s to zalozywszy oczywiscie, ze mus jest ze sloiczka???? oraz smietana
gotowa sprejowana z zasobnika??
Bo inaczej to cudow nie ma..;))

agnieszka

DBDG

1. Data: 2003-05-16 13:24:23

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Szalewska wrote:
> te 60 s to zalozywszy oczywiscie, ze mus jest ze sloiczka???? oraz
> smietana gotowa sprejowana z zasobnika??

.....A tego nie moglem powiedziec na glos bo by mnie tu od kulinarnych
heretykow wyzwali hehe ;-)

Co do bitej smietany - lepiej ja jednak zrobic samemu, ale co do musu ze
sloika to jestem tu za :)

J.

1. Data: 2003-05-16 13:47:45

Od: A...@m...umu.se (Agnieszka Szalewska) szukaj wiadomości tego autora

>.....A tego nie moglem powiedziec na glos bo by mnie tu od kulinarnych
>heretykow wyzwali hehe ;-)

hehe, zawsze to moze byc mus jabkowy zrobiony domowo i zasloikowany w
sezonie jablkowym:)) to zeby nikt nie wyzywal, zrobmy takie zalozenie:))

>Co do bitej smietany - lepiej ja jednak zrobic samemu, ale co do musu ze
>sloika to jestem tu za :)

aa, jak smietane robic samemu, to jednak bedzie jakies 5 minut, aby sie
dobrze i puszyscie ubila. Ale ogolnie owszem zgadzam sie, deser bedzie
blyskawiczny...

agnieszka
DBDG

1. Data: 2003-05-16 14:20:33

Od: "Agata N." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Agnieszka Szalewska" <A...@m...umu.se>
napisal w wiadomosci
e...

Ale ogolnie owszem zgadzam sie, deser bedzie
> blyskawiczny...

Powiem wiecej, blyskawiczny jak blyskawiczny, ale za to jaki dietetyczny
;-))) Szkoda, ze taki pyszny... Pozdrawiam, Agata.

herbata z lisci koki
suszone sliwki
BARANINA W TRÓJMIEŚCIE?
prosba do KROPELKI (sklep "U Włocha")