BARDZO BARDZO wysokie ASO u mojego dziecko

1. Data: 2007-11-27 10:33:30

Temat: BARDZO BARDZO wysokie ASO u mojego dziecko
Od: "Krzysztof" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje dziecko ma bardzo wysokie ASO robilismy dwa juz badania w odstepie tygodnia
by wyeliminowac blad ludzki poprzednie 882, obecnie 947. Czyli tendencja zwyzkowa.
Czy ktos wie co sie dzieje? Dzisiaj idziemy do lekarza, ale dla uspokojenia
nerwow moze ktos mi cos doradzi i uspokoi.

2. Data: 2007-11-27 13:42:27

Temat: Re: BARDZO BARDZO wysokie ASO u mojego dziecko
Od: "Ania M" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy ktos wie co sie dzieje? Dzisiaj idziemy do lekarza, ale dla
> uspokojenia
> nerwow moze ktos mi cos doradzi i uspokoi.

moje dziecko też ma 811 ( 5 lat. Rematolog powiedział że nie leczyc jak nie
ma objawów...a nie ma. Laryngolog zasugerował usunięcie migdałów, jeśliby
pojawiły sie anginy czy cokolwiek innego...a nic sie nie pojawiło..więc nie
na razie nie robię.
Ania

3. Data: 2007-11-29 22:07:32

Od: "dorra" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy ktos wie co sie dzieje? Dzisiaj idziemy do lekarza, ale dla
uspokojenia
> nerwow moze ktos mi cos doradzi i uspokoi.

takie ASO może świadczyć o infekcji paciorkowcowej
Czasem nie daje objawów, poczytajcie jakie paciorkowiec wyrządza szkody w
organiźmie i wtedy zastanówcie się czy nic z tym nie robić. Paciorkowiec nie
musi objawiać się anginą :(

4. Data: 2007-11-30 07:20:03

Od: "Ania M" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dorra" <> napisał w wiadomości
> [...]
> organiźmie i wtedy zastanówcie się czy nic z tym nie robić. Paciorkowiec

Proszę o wskazanie badań które potwierdzą lub zaprzeczą wustępowaniu
paciorkowca..w ogóle jakichkolwiek badań mających stwierdzić co należy
zaczać robić...i czy w ogóle coś robić.Trójka lekrzy z którymi rozmawiałam
reumatolog dziecięcy, laryngolog i internista nie dali konkretnych wskazówek
co robić..za wyjątkiem "nic nie robić i obserwować"
Ania

5. Data: 2007-11-30 13:10:24

Od: "dorra" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania M" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
wskazówek
> co robić..za wyjątkiem "nic nie robić i obserwować"

ja nie jestem lekarzem, u nas lekarze zapobiegawczo aplikują penicylinę nie
robiąc ani posiewu ani wymazu np. z gardła
moje dziecko angin nie miało, ale w pewnym momencie zrobiło się senne,
szybko się męczyło
dziecko koleżanki ma bóle nóg od wysokiego ASO i aplikują mu penicylinę od
roku!
paciorkowiec umiejscawia się w miękkich narządach (dobrze nie wiem trzeba
poczytać) i może być trudny do zlokalizowania. U nas posiew wyszedł ok, ale
migdałki były jak balony. Postawiłam na podniesienie odporności i naturalne
leki przeciwbakteryjne.
U nas wynik ASO w najgorszym momencie wynosił 2100!!!!
po 3 tyg. podawania probiotyków i kapsułek z liścia oliwnego spadł do 400.
W pewnym momencie u dziecka wybiło węzły chłonne były jak balony, jakby miał
świnkę.
U was może to nie być paciorkowiec, ale on jest podstępny lepiej dowiedzieć
się i szukać przyczyny niż czekać bezczynnie :(

6. Data: 2007-12-03 15:01:56

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Nov 2007, Ania M wrote:

> co robić..za wyjątkiem "nic nie robić i obserwować"

jeśli z dzieckiem nic się nie dzieje a tylko wynik ASO
jest podwyższony to nie jest to zła rada. Po prostu
trzeba powtórzyć ASO.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

7. Data: 2007-12-06 08:29:49

Od: l...@g...onet.pl (Sobkiewicz Ewa) szukaj wiadomości tego autora

Moje 7 letnie dziecko conajmniej od dwóch lat ma wysokie ASO. napierw było
1100, w maju tego roku 400 a teraz znów wzrosło do 500. Byliśmy u
reumatologa - nie widział wskazań do leczenia, alergologa - podobnie i
laryngologa, który jedynie leczył infekcje gardła kroplami do nosa i do
gardła. Mój lekarz rodzinny upiera się, że reumatolog ma zacząć leczyć. I
co ja mam zrobić?

--
Wysłano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

8. Data: 2007-12-06 14:42:50

Od: "Ania M" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sobkiewicz Ewa" <> napisał w wiadomości > Moje 7 letnie dziecko
conajmniej od dwóch lat ma wysokie ASO. napierw było
> 1100, w maju tego roku 400 a teraz znów wzrosło do 500. Byliśmy u
> reumatologa - nie widział wskazań do leczenia, alergologa -

nie łam się wczoraj byłam u kolejnej lekarkji i mówię o ASO (840) .To efekt
po szkarlatynie odczyn immunologiczny informujący o przebytej chorrobie.
Usłyszałam ,że "wyników się nie leczy", skoro nie ma objawów to wszystko
ok..I ASO jest w porządku bo skoro dziecko miało szkarlatynę to nie ma
mocnych ASO takie to norma. Lekarka powiedziała mi że jak koniecznie chcę to
mogę zbadać białko CRP, które wykaże, że jeślki dzieje się w organiźmie coś
niedobrego co "niby" nie daje objawów, a jednak jest to to badanie to
wykaże...
Ania

9. Data: 2007-12-06 16:39:08

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Dec 2007, Sobkiewicz Ewa wrote:

> [...]
> laryngologa, który jedynie leczył infekcje gardła kroplami do nosa i do
> gardła. Mój lekarz rodzinny upiera się, że reumatolog ma zacząć leczyć. I

a gdzie jest ten paciorkowiec?
I czy oprócz wysokiego ASO, które generalnie spadło (400 a 500 to
różnica nieznamienna) są jeszcze jakieś objawy?

Co do leczenia infekcji gardła kropelkami - może czytał mój wpis
na blogu? :)))

P.

10. Data: 2007-12-07 21:14:33

Od: u...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

On 6 Gru, 17:39, Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> wrote:

> [...]
> różnica nieznamienna) są jeszcze jakieś objawy?
>
> Co do leczenia infekcji gardła kropelkami - może czytał mój wpis

Mialam podobny problem z dzieckiem i z jego migdalkami>chodzilam do
lekarza prywatnie i dopiero ja zasugerowalam mu zrobienie wymazy z
gardla. wyszedl oczywiscie paciorkowie gronkowiec potem poprosilam o
zrobienie aso poniwaz jak wy doczytam sie tego z internetu i w
rozmowie z ludzmi ,ale do tematu aso wyszlo wysokie i to co zrobila
doktorka to ucelowala w stu procentach dala antybiotyk OSPEN 500 dwa
opakowania wybralo moje dziecko, po tym wynik zrobilam aso ,wyszla
norma ,przepraszam za troche lakoniczne pisanie ,ale spiesze sie nie
wchodzilam tu z trzy lata ,moze troche pomoglam >wejde jutro

PepsiCola
Masazysta w Krakowie
PROSZĘ PRZECZYTAJCIE!!! Pomoc dla naszej Drogiej Koleżanki
Zapalenie krtani. Pilne
Węch