BEZPŁODNOSC pomocy

1. Data: 2004-07-21 08:13:23

Temat: Re: BEZPŁODNOSC pomocy
Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w sumie pierwszy raz na grupie,znajomy mi Was polecil ,ale do rzeczy
> przychodze do Was z problemem mianowicie obawiam sie ze moge byc bezpłodny
> nie wiem gdzie mam sie zgłosic do jakiego lekarza czy do ginekologa??czy
> jest jakis specjalista w tym kierunku.

na początek zrób badanie nasienia, bez tego nikt Ci nic nie powie,
pozdrawiam A

2. Data: 2004-07-21 09:26:59

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przychodze do Was z problemem mianowicie obawiam sie ze moge byc bezpłodny
> nie wiem gdzie mam sie zgłosic do jakiego lekarza czy do ginekologa??czy
> jest jakis specjalista w tym kierunku.

A czemu się obawiasz? co Cię niepokoi?
Piotr

3. Data: 2004-07-21 14:10:18

Od: ".baldi" <j...@n...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Babel" <z...@p...fm> napisał:
> nie wiem gdzie mam sie zgłosic do jakiego lekarza

ja POLECAM prywatna klinike w Poznaniu, badanko nasienia sprawnie, wynik
szybko i bedziesz wiedziec. sam skorzystalem i niestety azoospermia..

--
_ Wojciech Piotrowicz
/' '\ http://www.ziarnicazlosliwa.prv.pl

4. Data: 2004-07-21 15:18:39

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Jul 2004 09:59:47 +0200, Maciej Babel wrote:

> [...]
> nie wiem gdzie mam sie zgłosic do jakiego lekarza czy do ginekologa??czy

Chciałem zwrócić uwagę p.t. Dyskutantów, że człowiek pytał o to do
jakiego lekarza ma się udać. A na tak postawione pytanie należało by
zasadniczo odpowiedzieć, ze do androloga. Po uprzedniej konsultacji z
lekarzem POZ, bo do androloga potrzebne będzie skierowanie.

BTW - wpadł mi jakiś czas temu w ręce artykulik w jakiejś gazecie
codziennej (ale powołujący się na jakiś periodyk z IF, nie pomnę już
jaki), w którym pisano, że telefony komórkowe są w stanie obniżyć męską
zdolność do poczęcia o 30%, na skutek obniżenia ruchliwości plemników.
Tłumaczono to działaniem promieniowania elektromagnetycznego.
Najbardziej narażeni są faceci dużo rozmawiający, oraz ci, co noszą
telefon na pasku od spodni, w bezpośrednim sąsiedztwie swoich
'valuables'.
Niby śmieszne, ale już amerykańscy żołnierze w połowie ubiegłego wieku
naświetlali sobie jądra radarem w celach antykoncepcyjnych (uzyskując
ponoć efekt permanentny)...

Nie do końca poważny w tym poście,

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

5. Data: 2004-07-21 15:23:59

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Jul 2004 17:03:55 +0200, Maciej Babel wrote:

> Teraz pojawiaja sie problemy ze wzwodem i moje nasienie podzielone jest
> jakby na 2 czesci ktore wyraznie roznia sie kolorem.

Coś Ci się pozajączkowało.

Problemy ze wzwodem mogą być przyczyną impotencji (czyli niezdolności do
odbycia stosunku płciowego), która wcale nie musi oznaczać bezpłodności,
jako że nawet będąc impotentem można posiadać potomstwo.

A co do heterogenności nasienia - nic dziwnego w tym nie ma. Nasienie
jest produktem co najmniej 3 rodzajów gruczołów - zawiera produkt jąder
i najądrzy, wydzielinę pęcherzyków nasiennych, wydzielinę prostaty. Bez
paniki. Od tego do bezpłodności bardzo daleko.

6. Data: 2004-07-21 15:25:46

Od: "Gosia" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje podejrzenie spowodowane jest tym iz bedac nastolatkiem faszerowalem
> sie sterdami w dosyc duzych ilosciach przez okres prawie 3lat.
> Teraz pojawiaja sie problemy ze wzwodem i moje nasienie podzielone jest
> jakby na 2 czesci ktore wyraznie roznia sie kolorem.
> Badanie nasienia to druga sprawa- oczywiscie zrobie,ale jest tez lekarz
> ktory zajmuje sie bezplodnoscia zreszta jak sie nie mysle to on musi mi
> wypisac skierowanie.
> Tylko jaki to lekarz.

Zabrze klinika urologii ul. 3 go maja.
w Bytomiu w szpitalu na Ulicy Żeromskiego - ale tego nie jestem na 100 %
pewna.
a jesli chodzi o lekarza to jesli nie androlog to urolog.

7. Data: 2004-07-21 16:10:06

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Jul 2004 17:25:46 +0200, Gosia wrote:

> a jesli chodzi o lekarza to jesli nie androlog to urolog.

Urolog to specjalista od hydrauliki niskich ciśnień. Znaczy chirurg. I o
ile stulejkę czy spodziectwo naprawi, implant erekcyjny wstawi i
obciętego członka przyszyje, to na męskie zaburzenia płodności
spojrzenie ma raczej selektynwe IMHO. Chyba, że się wyspecjalizował.

IMHO oczywiście.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

8. Data: 2004-07-21 19:21:31

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ".baldi" <j...@n...ja> napisał:

> ja POLECAM prywatna klinike w Poznaniu, badanko nasienia sprawnie,
> wynik szybko i bedziesz wiedziec. sam skorzystalem i niestety
> azoospermia..

heja baldhead :-)
to po to jechales wtedy do poznania :-(

--
Psychik
howuser&userid=360448

9. Data: 2004-07-21 20:50:07

Od: Adam Wysokiński <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Marek Bieniek:

> Chyba, że się wyspecjalizował.
> IMHO oczywiście.

Jako, że egzamin z urologii zdawałem mniej więcej 2 miesiące temu, mogę w
miarę autorytarnie stwierdzić, że nic się nie zmieniło :)

A co do problemu - wizyta u androloga, zdecydowanie.

Pozdrawiam.

--
[ mailto:eclipse(at)post.pl ] [ http://eclipse.danecki.net ]
[ ..but the sun is eclipsed by the moon.. ] [ +48 609 676 178 ]

10. Data: 2004-07-22 06:53:09

Temat: [OT] BEZPŁODNOSC pomocy
Od: "Mumin*" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niby śmieszne, ale już amerykańscy żołnierze w połowie ubiegłego wieku
> naświetlali sobie jądra radarem w celach antykoncepcyjnych (uzyskując
> ponoć efekt permanentny)...

Ponoć najlepsze efekty daje zatrudnienie się przy montażu nadajników GSM.

--
Pozdrawiam, Mumin
GG#geml fmrfp cvrp qjn qmvrjvrp qjn fvrqrz

stópka boli...gdyby kózka nie skakała...;(
pneumatologia
suchy kaszel
Dla tych co .......o lekarzach.
Drętwiejący palec u nogi