BIELACTWO!!!!!

1. Data: 2000-11-09 12:11:28

Temat: BIELACTWO!!!!!
Od: "Joasia" <t...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój mąż ma bielactwo. Co zrobić z tym ? Czy naprawdę ie ma na to lekarstwa -
on pije budziszka cuchnącego - jak narazie białe ma tylko końcówki palców u
rąk, powieki oraz sorki siusiaka (łatki :))
Czy nasz synek tez będzie chorował na to ?
Joasia szczerze zmartwiona :(
--
www.top.com.pl,

2. Data: 2000-11-09 13:32:29

Temat: Re: BIELACTWO!!!!!
Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Joasia" <t...@t...com.pl> wrote in message

> [...]
> rąk, powieki oraz sorki siusiaka (łatki :))
> Czy nasz synek tez będzie chorował na to ?

I tu cię znów zaskoczę!
Wiem co zaraz wielu napisze, zwłaszcza tych z dyplomem lek.med.
Ale co mi tam.
Znany jest napewno jeden przypadek dziecka(nastolatka) u którego zaczęło się
cofać bielactwo.
Jak już się domyślasz dziecko to zaczęło jeść najlepiej jak to możliwie,
czyli optymalnie.
Zgodnie z zaleceniami lek.med. J.Kwaśniewskiego.
NIe jest to szybka metoda.
Podobnie jak u mnie było z alergią.
Ale skoro rozwijała się ona u mnie dlugo bo kilka lat więc i pewnie zniknąć
szybko nie mogła, ale już po 2 latach DO nie miałem kłopotów z pyłkami traw,
chwastów itp.
Bielactwo to zaczęło się cofać po 2-3 latach stosowania żywienia
optymalnego.
Dlatego myślę że oboje macie szansę znacznie skorzystać przechodząc na taki
model żywienia, ty pomóc swojej depresji a mąż w swoim ubarwieniu.
Pozdrawiam.
Jacek

3. Data: 2000-11-09 15:05:16

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <o...@p...com> wrote in message

> [...]
się
> cofać bielactwo.
> Jak już się domyślasz dziecko to zaczęło jeść najlepiej jak to możliwie,

Cholera...znowu ruszyła produkcja szarej maści dobrej na wsiakij słuczaj....

Jola

4. Data: 2000-11-09 15:14:02

Od: "Jolanta Pers" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L napisał(a) w wiadomości: <8ueecl$30p$1@news.tpi.pl>...

>Cholera...znowu ruszyła produkcja szarej maści dobrej na wsiakij
słuczaj....

Maść na szczury, maść na szczury, wyciągamy szczura z dziury itd.?

JoP

--
j...@m...pl
http://www.sf.magazyn.pl

5. Data: 2000-11-09 15:23:14

Od: "Frankie" <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>Cholera...znowu ruszyła produkcja szarej maści dobrej na wsiakij
słuczaj....

>Maść na szczury, maść na szczury, wyciągamy szczura z dziury itd.?

Nie na wsiakij słuchaj, ani na szczury tylko na bielactwo. Jeśli coś może
pomóc to dlaczego o tym nie pisać, chociażby stając na przeciw niebywałemu
oporowi ze strony niereformowalnych (niektórych) uczestników tej grupy.
Zamiast wypisywać głupie uwagi na temat DO, powiedzcie coś na temat zadany w
pytaniu. Bo grupa ta służyć ma między innymi udzielaniu pomocy on-line tym,
którzy jej potrzebują.
Frankie.

6. Data: 2000-11-09 15:32:32

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pytaniu. Bo grupa ta służyć ma między innymi udzielaniu pomocy on-line tym,

A poza tym czy to nasza wina, że dieta optymalna powoduje, że i bielactwo się
cofa, i rozumku przybywa (jeśli ktoś tego chce).

7. Data: 2000-11-10 05:04:51

Od: "Grzegorz Niemiec" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>  A poza tym czy to nasza wina, że dieta optymalna powoduje, że i bielactwo
się
> cofa, i rozumku przybywa (jeśli ktoś tego chce).

wodonercze
alt.pl.mp3 ********** NOWA GRUPA Z POLSKA MUZYKA W FORMACIE MP3 ********** alt.pl.mp3
bialy chleb
Dzieciak i Tik-Taki