BOURJOIS, maskara, gdzie to dostane?

From: "Bastet_Milo" <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: BOURJOIS, maskara, gdzie to dostane?
Date: Wed, 17 Dec 2003 14:29:35 +0100

Ave

Ostatnio szukam jakiegos fajnego tuszu do rzes,
i po wyprobowaniu kilku chce sobie sprawic ktoras
z mascar Burzuja. Lecz... mieszkam w Jaworze,
najblizej mam do Legnicy, w ktorej jest Rossman, ale
w nim nic nie ma.
Tak wiec czeka mnie wyprawa do Wrocka (no chyba,
ze mi ktos powie gdzie w Legnicy dostane burzuja).
No ale zeby nie bladzic i szukac na daremno, to chcialabym wiedziec
gdzie takowe maskary na pewno dostane. Chodzi mi albo o volume glamour
albo coup de theatre.

Z gory dziekuje
Bastet_Milo