Senior.pl - aktywni w każdym wieku

Strona główna Grupy pl.rec.uroda BOURJOIS, maskara, gdzie to dostane?

Grupy

Szukaj w grupach

 

BOURJOIS, maskara, gdzie to dostane?

Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1


« poprzedni wątek następny wątek »


1. Data: 2003-12-17 13:29:35

Temat: BOURJOIS, maskara, gdzie to dostane?
Od: "Bastet_Milo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

Ostatnio szukam jakiegos fajnego tuszu do rzes,
i po wyprobowaniu kilku chce sobie sprawic ktoras
z mascar Burzuja. Lecz... mieszkam w Jaworze,
najblizej mam do Legnicy, w ktorej jest Rossman, ale
w nim nic nie ma.
Tak wiec czeka mnie wyprawa do Wrocka (no chyba,
ze mi ktos powie gdzie w Legnicy dostane burzuja).
No ale zeby nie bladzic i szukac na daremno, to chcialabym wiedziec
gdzie takowe maskary na pewno dostane. Chodzi mi albo o volume glamour
albo coup de theatre.

Z gory dziekuje
Bastet_Milo



› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-12-17 13:54:33

Temat: Re: BOURJOIS, maskara, gdzie to dostane?
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora


Użytkownik "Bastet_Milo" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
news:brpm0e$6bh$1@absinth.dialog.net.pl...
> Ave
>
> Ostatnio szukam jakiegos fajnego tuszu do rzes,
> i po wyprobowaniu kilku chce sobie sprawic ktoras
> z mascar Burzuja. Lecz... mieszkam w Jaworze,
> najblizej mam do Legnicy, w ktorej jest Rossman, ale
> w nim nic nie ma.
> Tak wiec czeka mnie wyprawa do Wrocka (no chyba,
> ze mi ktos powie gdzie w Legnicy dostane burzuja).
> No ale zeby nie bladzic i szukac na daremno, to chcialabym wiedziec
> gdzie takowe maskary na pewno dostane. Chodzi mi albo o volume glamour
> albo coup de theatre.
>
A nie rozważałaś możliwości zakupu w necie? Zobacz na www.esentia.pl -
powinny być tam oba tusze. Zamiast wydawać na bilety do Wrocławia czy
Legnicy, zapłacisz 9 pln za przesyłkę i chyba koszty będą mniejsze..

Pozdr, Ela


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-12-17 16:08:48

Temat: Re: BOURJOIS, maskara, gdzie to dostane?
Od: "Ula" <szpieg-ula[out]@[out]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora


Użytkownik "Bastet_Milo" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
news:brpm0e$6bh$1@absinth.dialog.net.pl...
> Ave
>
> Ostatnio szukam jakiegos fajnego tuszu do rzes,
> i po wyprobowaniu kilku chce sobie sprawic ktoras
> z mascar Burzuja. Lecz... mieszkam w Jaworze,
> najblizej mam do Legnicy, w ktorej jest Rossman, ale
> w nim nic nie ma.
> Tak wiec czeka mnie wyprawa do Wrocka (no chyba,
> ze mi ktos powie gdzie w Legnicy dostane burzuja).
> No ale zeby nie bladzic i szukac na daremno, to chcialabym wiedziec
> gdzie takowe maskary na pewno dostane. Chodzi mi albo o volume glamour
> albo coup de theatre.
>
> Z gory dziekuje
> Bastet_Milo
>

Witka, tez jestem z Jawora ;)
Uzywam tuszu Bourjois od dłuzszego czasu. I jeżeli już, to tylko Volume
Glamoure, ten drugi nie ma najlepszych opini wśród moich kolezanek. W każdym
razie zawsze qpowalam we Wrocku na rynku ale od dłuższego czasu qpuję na
allegro, ostatnio dałam 30 zł + 3 zł przesyłka, u kolesia o nicku "Damola"
czy jakos tak (on jest z Wrocławia). Widziałam tam tez, że wystawiają
taniej, ale ja mam już zaufanego sprzedawcę.

pozdro
Ulka


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-12-17 18:00:42

Temat: Re: BOURJOIS, maskara, gdzie to dostane?
Od: "Pawliszyn Jacek" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora


Użytkownik "Bastet_Milo" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
news:brpm0e$6bh$1@absinth.dialog.net.pl...
> Ave
>
> Ostatnio szukam jakiegos fajnego tuszu do rzes,
> i po wyprobowaniu kilku chce sobie sprawic ktoras
> z mascar Burzuja. Lecz... mieszkam w Jaworze,
> najblizej mam do Legnicy, w ktorej jest Rossman, ale
> w nim nic nie ma.
> Tak wiec czeka mnie wyprawa do Wrocka (no chyba,
> ze mi ktos powie gdzie w Legnicy dostane burzuja).
> No ale zeby nie bladzic i szukac na daremno, to chcialabym wiedziec
> gdzie takowe maskary na pewno dostane. Chodzi mi albo o volume glamour
> albo coup de theatre.
>
> Z gory dziekuje
> Bastet_Milo
> Jezeli chciałabys ta maskare lub inne w cenie od 12-25 mozesz sie ze na
skontaktowac,jestem z wroclawia e...@o...pl
>
>


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-12-17 21:13:30

Temat: Re: BOURJOIS, maskara, gdzie to dostane?
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bastet_Milo napisał/a w news:brpm0e$6bh$1@absinth.dialog.net.pl:

> Ostatnio szukam jakiegos fajnego tuszu do rzes,

Clinique Naturally Glossy Mascara. Pięknie maluje i wydłuża rzęsy. Nie
skleja ich, nie obciąża i nie tworzy grudek. Z tym nabłyszczaniem to
oczywiście chwyt reklamowy, ale i tak tusz mi się podoba.

> i po wyprobowaniu kilku chce sobie sprawic ktoras
> z mascar Burzuja. [ciach] Chodzi mi albo o
> volume glamour albo coup de theatre.

Coup de Theatre właśnie wylądowało w koszu. Fajne było, ale się
skończyło (nareszcie!!!) i nie zamierzam więcej kupować. Pewnie skuszę
się na Volume Glamour, bo nie wymaga "wprawy" i wygląda przystępniej
niż CdT.

Aha, jeśli nie masz gdzie kupić maskary burżuja, zamów w sklepie
internetowym:)

--
mips

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-12-18 15:25:44

Temat: Re: BOURJOIS, maskara, gdzie to dostane?
Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora


"mips" <m...@p...pl> wrote in message
news:Xns9454E215EE45Emojatfurczoscradosna@212.33.81.
2...
>
> Clinique Naturally Glossy Mascara. Pięknie maluje i wydłuża rzęsy. Nie
> skleja ich, nie obciąża i nie tworzy grudek.

a ja mam Clinique tusz pogrubiajacy, a ja mam wrazenie, ze on nie pogrubia,
ale wydluza :) grudek tez nie robi, nie skleja, wiec jest ok :)

> Pewnie skuszę się na Volume Glamour

wg mnie tez dobry

M.


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-12-18 20:38:52

Temat: Re: BOURJOIS, maskara, gdzie to dostane?
Od: "mk" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora


Użytkownik "Bastet_Milo" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
news:brpm0e$6bh$1@absinth.dialog.net.pl...
> Ave
>
> Ostatnio szukam jakiegos fajnego tuszu do rzes,
> i po wyprobowaniu kilku chce sobie sprawic ktoras
> z mascar Burzuja. Lecz... mieszkam w Jaworze,
> najblizej mam do Legnicy, w ktorej jest Rossman, ale
> w nim nic nie ma.
> Tak wiec czeka mnie wyprawa do Wrocka (no chyba,
> ze mi ktos powie gdzie w Legnicy dostane burzuja).
> No ale zeby nie bladzic i szukac na daremno, to chcialabym wiedziec
> gdzie takowe maskary na pewno dostane. Chodzi mi albo o volume glamour
> albo coup de theatre.
>
> Z gory dziekuje
> Bastet_Milo



witam,
no niestety.. kupilam sobie coupe de theatre... :-(((
i mimo ze kupilam w promocji.. (w GC) to i tak uwazam ze to za duze
pieniadze jak na ten tusz. On jest po prostu beznadziejny!!!!
musze przyznac ze z Maybellyn (czy jak to tam sie pisze..) jestem bardziej
zadowolona. i jestem pewna ze CDT juz wiecej sie u mnie nie pojawi..,
zreszta i tak nie wiem co z tym, ktory kupilam, zrobie... bo uzywac go
raczej nie bede..

niezadowolona z zakupu....
mk



› Pokaż wiadomość z nagłówkami


 

strony : [ 1 ]


« poprzedni wątek następny wątek »


Wyszukiwanie zaawansowane »

Starsze wątki

bylo o zelach i nowej sorayi
[OT] FAQ - poprawki
kożuchy w NT
In Style - promocja
henne color - proba

zobacz wszyskie »

Najnowsze wątki

CHILD FONDLING BASTARDS Mark W. Decker, William Kroab & M. Kenneth Bien
Mark W. Decker LEASING Libby, Audrey & Hannah Decker's PUSSY
Ulaby, Fundamentals of Applied Electromagnetics 6th SOLUTIONS MANUAL
Re: Mark W. Decker | Wikipedia
Re: Holiday COOTER anyone? Last name is Decker in Crownsville, MD

zobacz wszyskie »

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.   X