BOURJOIS, maskara, gdzie to dostane?

1. Data: 2003-12-17 13:29:35

Temat: BOURJOIS, maskara, gdzie to dostane?
Od: "Bastet_Milo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

Ostatnio szukam jakiegos fajnego tuszu do rzes,
i po wyprobowaniu kilku chce sobie sprawic ktoras
z mascar Burzuja. Lecz... mieszkam w Jaworze,
najblizej mam do Legnicy, w ktorej jest Rossman, ale
w nim nic nie ma.
Tak wiec czeka mnie wyprawa do Wrocka (no chyba,
ze mi ktos powie gdzie w Legnicy dostane burzuja).
No ale zeby nie bladzic i szukac na daremno, to chcialabym wiedziec
gdzie takowe maskary na pewno dostane. Chodzi mi albo o volume glamour
albo coup de theatre.

Z gory dziekuje
Bastet_Milo

1. Data: 2003-12-17 13:54:33

Temat: Re: BOURJOIS, maskara, gdzie to dostane?
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bastet_Milo" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> No ale zeby nie bladzic i szukac na daremno, to chcialabym wiedziec
> gdzie takowe maskary na pewno dostane. Chodzi mi albo o volume glamour

A nie rozważałaś możliwości zakupu w necie? Zobacz na www.esentia.pl -
powinny być tam oba tusze. Zamiast wydawać na bilety do Wrocławia czy
Legnicy, zapłacisz 9 pln za przesyłkę i chyba koszty będą mniejsze..

Pozdr, Ela

1. Data: 2003-12-17 16:08:48

Od: "Ula" <szpieg-ula[out]@[out]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No ale zeby nie bladzic i szukac na daremno, to chcialabym wiedziec
> gdzie takowe maskary na pewno dostane. Chodzi mi albo o volume glamour

Witka, tez jestem z Jawora ;)
Uzywam tuszu Bourjois od dłuzszego czasu. I jeżeli już, to tylko Volume
Glamoure, ten drugi nie ma najlepszych opini wśród moich kolezanek. W każdym
razie zawsze qpowalam we Wrocku na rynku ale od dłuższego czasu qpuję na
allegro, ostatnio dałam 30 zł + 3 zł przesyłka, u kolesia o nicku "Damola"
czy jakos tak (on jest z Wrocławia). Widziałam tam tez, że wystawiają
taniej, ale ja mam już zaufanego sprzedawcę.

pozdro
Ulka

1. Data: 2003-12-17 18:00:42

Od: "Pawliszyn Jacek" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

skontaktowac,jestem z wroclawia e...@o...pl

1. Data: 2003-12-17 21:13:30

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bastet_Milo napisał/a w news:brpm0e$6bh$1@absinth.dialog.net.pl:

> Ostatnio szukam jakiegos fajnego tuszu do rzes,

Clinique Naturally Glossy Mascara. Pięknie maluje i wydłuża rzęsy. Nie
skleja ich, nie obciąża i nie tworzy grudek. Z tym nabłyszczaniem to
oczywiście chwyt reklamowy, ale i tak tusz mi się podoba.

> i po wyprobowaniu kilku chce sobie sprawic ktoras
> z mascar Burzuja. [ciach] Chodzi mi albo o
> volume glamour albo coup de theatre.

Coup de Theatre właśnie wylądowało w koszu. Fajne było, ale się
skończyło (nareszcie!!!) i nie zamierzam więcej kupować. Pewnie skuszę
się na Volume Glamour, bo nie wymaga "wprawy" i wygląda przystępniej
niż CdT.

Aha, jeśli nie masz gdzie kupić maskary burżuja, zamów w sklepie
internetowym:)

--
mips

1. Data: 2003-12-18 15:25:44

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mips" <m...@p...pl> wrote in message
2...

> Clinique Naturally Glossy Mascara. Pięknie maluje i wydłuża rzęsy. Nie
> skleja ich, nie obciąża i nie tworzy grudek.

a ja mam Clinique tusz pogrubiajacy, a ja mam wrazenie, ze on nie pogrubia,
ale wydluza :) grudek tez nie robi, nie skleja, wiec jest ok :)

> Pewnie skuszę się na Volume Glamour

wg mnie tez dobry

M.

1. Data: 2003-12-18 20:38:52

Od: "mk" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No ale zeby nie bladzic i szukac na daremno, to chcialabym wiedziec
> gdzie takowe maskary na pewno dostane. Chodzi mi albo o volume glamour

witam,
no niestety.. kupilam sobie coupe de theatre... :-(((
i mimo ze kupilam w promocji.. (w GC) to i tak uwazam ze to za duze
pieniadze jak na ten tusz. On jest po prostu beznadziejny!!!!
musze przyznac ze z Maybellyn (czy jak to tam sie pisze..) jestem bardziej
zadowolona. i jestem pewna ze CDT juz wiecej sie u mnie nie pojawi..,
zreszta i tak nie wiem co z tym, ktory kupilam, zrobie... bo uzywac go
raczej nie bede..

niezadowolona z zakupu....
mk

bylo o zelach i nowej sorayi