henne color - proba

1. Data: 2003-12-17 10:19:37

Temat: henne color - proba
Od: "Kasia Kulpa" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak niektorzy wiedza, planuje od jakiegos czasu przejscie na ziolka w
dziedzinie koloryzacji siersci na glowie.
zakupilam wiec grzecznie henne w proszku pt. Henne color w kolorze Noir czyli
czarnym i przeprowadzilam probe na malym fragmencie skalpu (celem wykluczenia
alergii i przekonania sie, jak moze wyjsc). z odrobiny proszku i goracej wody
uczynilam papke, jak w przepisie (miala piekny zielony kolor), nalozylam ja
na kosmyk wlosow, kosmyk zafoliowalam i przypielam spinka do glowy. po ok.
poltorej godziny (w przepisie bylo, zeby trzymac godzine :)) odwinelam,
zmylam, no i ku memu zdumieniu kosmyk nie zrobil sie zielony, ani w ogole
zaden.
kompletnie zadnego efektu.
czy to jakies oszukanstwo, czy blad w sztuce, czy wlosy jakies oporne?

-- kasica

1. Data: 2003-12-17 10:38:53

Temat: Re: henne color - proba
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Kulpa wrote:

> (...)
> kompletnie zadnego efektu.
> czy to jakies oszukanstwo, czy blad w sztuce, czy wlosy jakies oporne?

MSZ za krótko trzymałaś. Trzymam 4 godziny przy domalowywaniu.
Tak "od nowości" to pewnie jeszcze dłużej trzeba.

Krycha

1. Data: 2003-12-17 10:48:30

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie ,nie tylko nie w proszku - to zbyt słabe , jestem w dziedzinie ziółek
na głowei ekspertem - chyba wszystkie odcienie wypróbowałam - kup sobie w
paście , najlepie tech- food, piękne kolory a jeszcze piękniejsze włosy,
można mieszać farby ,żeby uzyskać ciemniejszy czy jaśniejszy odcień.
Pozdr

Użytkownik "Kasia Kulpa" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

1. Data: 2003-12-17 12:05:52

Od: "Kasia Kulpa" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta <a...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> paście , najlepie tech- food, piękne kolory a jeszcze piękniejsze włosy,
> można mieszać farby ,żeby uzyskać ciemniejszy czy jaśniejszy odcień.

a nie ma w tych pastach jakiejs chemii czasem?

-- kasica

1. Data: 2003-12-18 19:20:24

Od: "Tomasz Zaród" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zakupilam wiec grzecznie henne w proszku pt. Henne color w kolorze Noir
czyli
> czarnym

Ja kupuje Venitę w proszku i wystarcza mi 20 minut - głowa owinięta folią i
na to ręcznik. Co kilka minut zdejmuje ręcznik i podgrzewam "zafoliowane"
włosy suszarką. Efekt rewelacyjny.
Kiedyś próbowałam bez owego suszenia i po dwóch godzinach nie było efektu.
Ola (z komputera męża)

Jaki odcień z Belle Color
Prosba - jak sie nazywa ten perfum?
Pytanko do szanownych Pań o bieliznę.