Jaki odcień z Belle Color

1. Data: 2003-12-17 08:43:44

Temat: Jaki odcień z Belle Color
Od: "Patryk \"Fockx\" Świrski" <f...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki odcień najlepiej dopasuje sie do takiego nijakiego mysiego kolorku
włosów. Są ciemne - niby taki ciemny blond ale ciężko określić. Potrzebyję
pokryć niedudane rozjaśnianie i chcę się zbliżyć jak najbardziej do tego
mysiego. Doradźcie coś bardzo proszę.

Kinga

1. Data: 2003-12-17 11:35:17

Temat: Re: Jaki odcień z Belle Color
Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patryk <f...@p...neostrada.pl> napisał/a:
> [...]
kolorku
> włosów. . Potrzebyję
> pokryć niedudane rozjaśnianie i chcę się zbliżyć jak najbardziej do

Kingo,
Spróbuj uzyć z BC numeru 111 (bardzo jasny popielaty blond), chyba
jest najbardziej zbliżony do "mysiego".
Z drugiej strony napisałaś, że jesteś po nieudanym rozjasnianiu. Jakim
preparatem rozjaśniałaś włosy?
Jeżeli są po tym rozjaśnianiu w złym stanie, to nie działaj sama,
tylko lepiej idź je uratować do fryzjera...

Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-12-17 11:59:29

Od: "Patryk \"Fockx\" Świrski" <f...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> preparatem rozjaśniałaś włosy?
> Jeżeli są po tym rozjaśnianiu w złym stanie, to nie działaj sama,
> tylko lepiej idź je uratować do fryzjera...

Nie ma to jak głupota Zrobiłam pasemka farba z Joanny - Arktyczny blond i
wyszły jasno słomkowe - koszmarne. Zniszcze nie są ale wyglądają strasznie.

Kinga

1. Data: 2003-12-17 12:23:03

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patryk <f...@p...neostrada.pl> napisał/a:
> Zrobiłam pasemka farba z Joanny - Arktyczny blond i
> wyszły jasno słomkowe - koszmarne. Zniszcze nie są ale wyglądają
> strasznie.

Nie wiem czy Belle Color je "złapie", ale spróbuj numerem 111...
Powodzenia!

Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html