Prosba - jak sie nazywa ten perfum?

1. Data: 2003-12-17 07:34:13

Temat: Prosba - jak sie nazywa ten perfum?
Od: Jacek Białecki <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie wszystkie Grupowiczki/ow.
Mam wielka prosbe. Jestem wlasnie na etapie kompletowania prezentu
gwiazdkowego dla Kochanej Zony. Ostatnio w czasie wspolnego ogladania TV
zwrocila mi uwage na reklame pewnego perfrum. Z tonu wywnioskowalem, ze
b. ucieszylaby sie na taki prezencik ;o)
Niestety, nie zwrocilem dostatecznej uwagi na nazwe tego perfum. Ale
moge opisac reklame, jest bardzo ladna, przedstawia przytulajaca sie
pare mlodych ludzi (oboje sa nadzy, zdaje sie). W pewnym momencie pani
lezy na plecach a pan, zblizajac sie do niej od strony glowy, cmoka ja w
usta (uff, dosyc pokretnie tlumacze, ale jakos tak to zapamietalem...).
Reklama pojawila sie w TV od niedawna (tydzien, dwa?).

Prosba: czy ktos kojarzy te reklame? A jesli tak, to pamieta moze nazwe
tego perfum? A jesliby mi jeszcze ktos powidzial gdzie mozna je kupic w
Poznaniu, to bylbym juz super-wdzieczny ;o)

Bardzo licze na odzew.

Pozdrawiam.
--
Jacek Bialecki
$> cd pub

1. Data: 2003-12-17 07:59:46

Temat: Re: Prosba - jak sie nazywa ten perfum?
Od: "Kasienia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O ile sie nie myle chodzi o "Atraction" ale nic wiecej nie pamietam :)
Pozdrawiam
Kasienia

Uzytkownik "Jacek Białecki" <y...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2003-12-17 08:01:32

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Białecki wrote:
> Ostatnio w czasie wspolnego ogladania
> TV zwrocila mi uwage na reklame pewnego perfrum.
> Niestety, nie zwrocilem dostatecznej uwagi na nazwe tego perfum.
>A jesli tak, to pamieta moze nazwe tego perfum?

Niestety my tu nie wiemy co to jest TEN PERFUM i TEGO PERFUM!!!!!

--
star

PieS. Przepraszam, ale tym razem nie wytrzymalam...;)

1. Data: 2003-12-17 08:06:05

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-12-17 08:06:30

Od: "Kasia Kulpa" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

star <s...@s...com> napisał(a):

> Niestety my tu nie wiemy co to jest TEN PERFUM i TEGO PERFUM!!!!!

no wlasnie. przepraszam przedmowce za odpowiedz pytaniem na
pytanie, ale skad u licha wziales takie cudaczne slowo? moze
nie mieszkasz w Polsce?

-- kasica

1. Data: 2003-12-17 08:44:50

Od: Jacek Białecki <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Kulpa napisał(a):

> no wlasnie. przepraszam przedmowce za odpowiedz pytaniem na
> pytanie, ale skad u licha wziales takie cudaczne slowo? moze
> nie mieszkasz w Polsce?

Uuuummmm, przepraszam bardzo ;o)
Mea culpa, ja w zasadzie nie uzywam tego typu rzeczy jak PERFUMY (uzywam
za to dezodorantow ;o)), stad moja nieznajomosc rzeczy.
Przepraszam jezeli ktos poczul sie urazony.
Aha: i dziekuje za podpowiedz w ktoryms z postow: istotnie chodzi o
Attraction Lancome.

Przy okazji pytanko: zerknalem na jakis pasaz internetowy gdzie mozna to
cudo kupic. Dostepne jest w opakowaniach 1ml, 30ml, 50ml i 100ml.
Ten pierwszy rozmiar to chyba dla Liliputa jakiegos czy co?

Pozdrawiam.
--
Jacek Bialecki
$> cd pub

1. Data: 2003-12-17 09:25:52

Od: "Kasia Kulpa" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Białecki <y...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> za to dezodorantow ;o)), stad moja nieznajomosc rzeczy.
> Przepraszam jezeli ktos poczul sie urazony.

urazony to nie, zdziwiony predzej :) bardzo duzo sie na tej grupie pojawia
bledow w tym akurat slowie, co niektorych zdumiewa (ja np. nie spotkalam
sie nigdy z "ten perfum", zanim zajrzalam na pru), a po 20 przypadkach
zaczyna troche irytowac :)

> Aha: i dziekuje za podpowiedz w ktoryms z postow: istotnie chodzi o
> Attraction Lancome.

bardzo ladny zapach, cieply, kobiecy.

> Przy okazji pytanko: zerknalem na jakis pasaz internetowy gdzie mozna to
> cudo kupic. Dostepne jest w opakowaniach 1ml, 30ml, 50ml i 100ml.
> Ten pierwszy rozmiar to chyba dla Liliputa jakiegos czy co?

to chyba ktos probkami handluje, one maja takie rozmiary. miniaturki
bywaja raczej wieksze. radze zajrzec do perfumerii, wlasnie teraz sa
promocje, zestawy w niezlych cenach (np. zapach + balsam w cenie zapachu
etc).

-- kasica

1. Data: 2003-12-17 10:31:28

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Białecki wrote:
> [...]
> ja w usta (uff, dosyc pokretnie tlumacze, ale jakos tak to
> zapamietalem...). Reklama pojawila sie w TV od niedawna (tydzien,

"Attraction" Lancome?

> [...]
> nazwe tego perfum? A jesliby mi jeszcze ktos powidzial gdzie mozna je
> kupic w Poznaniu, to bylbym juz super-wdzieczny ;o)

Perfumy kupuje sie w perfumeriach. Jestem pewna, ze w Poznaniu macie
perfumerie. ;-)

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-17 10:33:05

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Kulpa wrote:

> no wlasnie. przepraszam przedmowce za odpowiedz pytaniem na
> pytanie, ale skad u licha wziales takie cudaczne slowo? moze
> nie mieszkasz w Polsce?
>
> -- kasica

I to podobno ja rozstawiam ludzi po kątach. :P
Btw, nie zauważyłyście, że ten błąd popełniają przede wszystkim faceci
piszący na grupę? ;-) Albo mają tak małą styczność z tego typu preparatami,
że nie wiedzą jak się powinno je pisać, albo jest to kolejny dowód na
słabiej rozwinięte możliwości lingwistyczne. ;-)))

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-17 10:35:16

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Białecki wrote:
> Uuuummmm, przepraszam bardzo ;o)
> Mea culpa, ja w zasadzie nie uzywam tego typu rzeczy jak
> PERFUMY (uzywam za to dezodorantow ;o)),

Rzeczywiście jest się czym chwalić.

> stad moja nieznajomosc rzeczy.
> Przepraszam jezeli ktos poczul sie urazony.

Sam powinieneś się poczuć w ten sposób. Dorosły facet, a pisać nie umie. ;-)

> Aha: i dziekuje za podpowiedz w ktoryms z postow: istotnie > chodzi o
Attraction Lancome.

Wiedziałam! :-)))))) Btw, mnie ten zapach średnio się podoba.

> [...]
> to cudo kupic. Dostepne jest w opakowaniach 1ml, 30ml, 50ml i 100ml.
> Ten pierwszy rozmiar to chyba dla Liliputa jakiegos czy co?

To chyba jakaś próbka, ale próbek nie powinno się sprzedawać tylko dodawać
gratis przy zakupie. Sprawdzałeś pedet.pl?

--
Ligeia

Pytanko do szanownych Pań o bieliznę.
Kuferek na kosmetyki