Kuferek na kosmetyki

1. Data: 2003-12-16 22:41:00

Temat: Kuferek na kosmetyki
Od: "Beata Księżyk" <b...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z grupowiczów widział gdzieś w Warszawie kuferek na kosmetyki lub
różne drobiazgi (w przystępnej cenie), koniecznie zamykany na kluczyk. Za
odpowiedzi z góry dziękuję.

Beata

1. Data: 2003-12-17 07:22:22

Temat: Re: Kuferek na kosmetyki
Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z grupowiczów widział gdzieś w Warszawie kuferek na kosmetyki lub
> różne drobiazgi (w przystępnej cenie), koniecznie zamykany na kluczyk. Za
> odpowiedzi z góry dziękuję.
Takie kuferki dostaniesz zawsze w Kryolanie (cena malo przystepna,
sa to za zwyczaj duze kufry profesjonalne), w sephorze, wczoraj widzialam w
Douglasie za 90 zl, takie malutkie, sa tez chyba w Pegy Sage. Mozna tez
szukac w sklepach fryzjerskich, ale tam za zwyczaj tez sa duze. A najlepiej
sciagnac z zagranicy wychodzi taniej. Tylko trzeba miec jak ;)

pozdrawiam
ZG

1. Data: 2003-12-17 08:06:56

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowiedzi z góry dziękuję.
>

>zajrzyj do Sephory ,sa 3 rodzaje do wyboru ,najwiekszy kosztuje 300 zł.
p.>

1. Data: 2003-12-17 10:04:56

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Księżyk" <b...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś z grupowiczów widział gdzieś w Warszawie kuferek na kosmetyki lub
> różne drobiazgi (w przystępnej cenie), koniecznie zamykany na kluczyk. Za
> odpowiedzi z góry dziękuję.

witam
wlasnie zakupilam bratowej taki kuferek. cena bardzo przystepna 35 zł w
auchanie w Piasecznie. bratowa jest zachwycona a ja nei przeplacilam jak
widze ;)
pozdrawiam
hesia

1. Data: 2003-12-17 10:24:31

Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam
> wlasnie zakupilam bratowej taki kuferek. cena bardzo przystepna 35 zł w
> auchanie w Piasecznie. bratowa jest zachwycona a ja nei przeplacilam jak
> widze ;)

A opisz z czego jest i jak mniej wiecej wyglada, moze znajde taki na
Gorczewskiej, 35 zł to tanio jak barszcz.
A był na kluczyk?

Beata

1. Data: 2003-12-17 10:40:26

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Księżyk wrote:
> Czy ktoś z grupowiczów widział gdzieś w Warszawie kuferek na
> kosmetyki lub różne drobiazgi (w przystępnej cenie), koniecznie
> zamykany na kluczyk. Za odpowiedzi z góry dziękuję.
>

> Beata

Tak. :-) Albo "Douglas" albo "Sephora", ale raczej to pierwsze. Podjedź do
Galerii Mokotów i załatwisz te dwa sklepy za jednym zamachem. ;-)

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-17 11:10:12

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A opisz z czego jest i jak mniej wiecej wyglada, moze znajde taki na
> Gorczewskiej, 35 zł to tanio jak barszcz.
> A był na kluczyk?

Taki dosc sztywny, 35 cm, granatowy z tworzywa takiego jak sa np. torby czy
walizki, wstawki byly neibieskie i bordowe ale bardzo dyskretne, a co do
kluczyka to nie bylo w zestawie ale kupilam jej taka mala klodeczke jak na
walizki sie zaklada co dwie koncowki suwaczka laczy
pozdr
Hesia

1. Data: 2003-12-17 12:33:53

Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kluczyka to nie bylo w zestawie ale kupilam jej taka mala klodeczke jak na
> walizki sie zaklada co dwie koncowki suwaczka laczy

kłódeczke właśnie nabyłam :-)
To było na dziale z torbami?

Beata

1. Data: 2003-12-17 17:33:09

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co prawda nie w W-wie ale w Gdańsku widziałam kuferki, które z pewnością też
dostaniesz w W-wie w Sephorze - przeźroczysty kuferek ze srebrnymi
obramówkami, cena 45 zł za sredni (bo akurat o taki się spytałam w sklepie).

Pozdr.
Kasia Ż

Pomadka Vipery
komputerowe dobieranie fryzury