In Style - promocja

1. Data: 2003-12-17 10:42:18

Temat: In Style - promocja
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W najnowszym numerze "Elle" jest taki fajny kuponik przy artykule o
Clinique. Jeżeli z nim pójdziemy do butiku "In Style" i kupimy dowolny
kosmetyk Clinique to dostaniemy jakiś prezent. Ciekawa jestem, czy któraś z
Was już skorzystała z tej promocji i może napisać, co to za "niespodzianka"?
Btw, jak wygląda ten sklep "In Style"? Jest podobno w Galerii Mokotów. Czy
duży jest tam wybór?

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-18 11:49:58

Temat: Re: In Style - promocja
Od: "Sylwia Malanowicz" <s...@a...pl.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kiedys korzystalam z innej promocji tej firmy,
ale bylam bardzo zadowolona.
Te kosmetyki sa dosc drogie, ale bardzo dobre.
Z posiadanego doswiadczenia wnioskuje, iz prezentem bedzie probka
innego (moze nowego!) produktu tej firmy, ewentualnie (jak bylo w moim
przypadku)
mozliwosc wyboru jednego z innych dostepnych przez nich kosmetykow
(oczywiscie w okreslonym przedziale cenowym).
A propos tego sklepu In Style wybor jest dostateczny.
Z cala pewnoscia znajdziesz cos dla siebie.
Poza tym przeciez zawsze mozesz pojsc i zapytac co to za promocja,
zanim zdecydujesz sie z niej skorzystac. Obsluga jest tam bardzo mila:)

pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2003-12-18 17:51:12

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia Malanowicz wrote:
> [...]
> mozliwosc wyboru jednego z innych dostepnych przez nich kosmetykow
> (oczywiscie w okreslonym przedziale cenowym).

Ok, dzięki. Zachęciłaś mnie. :-) Szkoda tylko, że na tym kuponie nie
napisali do kiedy trwa promocja.

> [...]
> Poza tym przeciez zawsze mozesz pojsc i zapytac co to za promocja,
> zanim zdecydujesz sie z niej skorzystac. Obsluga jest tam bardzo

To znaczy i tak planowałam kupić sobie coś Clinique'a, więc ten kupon to
tylko dodatkowa zachęta. Pytałam tak z ciekawości, co kryje się pod hasłem
"niespodzianka". ;-)

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-18 18:21:59

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-18 18:51:12 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ligeia* skreślił te oto słowa:

> Ok, dzięki. Zachęciłaś mnie. :-) Szkoda tylko, że na tym kuponie nie
> napisali do kiedy trwa promocja.

Ja kilka razy przy takich zakupach Cliniqua dostawalam szminki - kolor nie
podlegał negocjacjom, ale byl na tyle uniwersalny, ze pasowal i mi
(brunetka) jak i np mojej mamie blondynce, i jeszcze dwóm innym kolezankom.
Raz tez dostalam kosmetyczke z zestawem mini trzech krokow.
Tak wiec nigdy nie byly to jedynie jakies próbki.

Co jest tym razem nie wiem...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-12-18 18:59:40

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> [...]
> dwóm innym kolezankom. Raz tez dostalam kosmetyczke z zestawem mini
> trzech krokow. Tak wiec nigdy nie byly to jedynie jakies próbki.

Ale skoro takie dają niespodzianki, to uważam, że warto skorzystać z kuponu.
:-) Dzięki za odpowiedź.

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-19 08:59:35

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale skoro takie dają niespodzianki, to uważam, że warto skorzystać z
kuponu.
> :-) Dzięki za odpowiedź.

> Witam
w ktorej gazecie byl ten kupon? gdzies go widzialam ale nijak nei moge
sobie przypomniec
pozdr
Hesia

1. Data: 2003-12-19 23:12:30

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hesiunia wrote:
> Witam
> w ktorej gazecie byl ten kupon? gdzies go widzialam ale nijak nei
> moge sobie przypomniec
> pozdr
> Hesia

"Elle", numer styczniowy.

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-24 00:05:14

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-17 11:42:18 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ligeia* skreślił te oto słowa:

> Ciekawa jestem, czy któraś z
> Was już skorzystała z tej promocji i może napisać, co to za "niespodzianka"?

Prezentem jest produkt do stylizacji włosów - normalna pojemnosc.
http://www.clinique.co.uk/en/products/single_prod_no
n_color.jhtml?productId=PROD1122

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl