Re: BOURJOIS, maskara, gdzie to dostane?

From: mips <m...@p...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: BOURJOIS, maskara, gdzie to dostane?
Date: Wed, 17 Dec 2003 21:13:30 +0000 (UTC)

Bastet_Milo napisał/a w news:brpm0e$6bh$1@absinth.dialog.net.pl:

> Ostatnio szukam jakiegos fajnego tuszu do rzes,

Clinique Naturally Glossy Mascara. Pięknie maluje i wydłuża rzęsy. Nie
skleja ich, nie obciąża i nie tworzy grudek. Z tym nabłyszczaniem to
oczywiście chwyt reklamowy, ale i tak tusz mi się podoba.

> i po wyprobowaniu kilku chce sobie sprawic ktoras
> z mascar Burzuja. [ciach] Chodzi mi albo o
> volume glamour albo coup de theatre.

Coup de Theatre właśnie wylądowało w koszu. Fajne było, ale się
skończyło (nareszcie!!!) i nie zamierzam więcej kupować. Pewnie skuszę
się na Volume Glamour, bo nie wymaga "wprawy" i wygląda przystępniej
niż CdT.

Aha, jeśli nie masz gdzie kupić maskary burżuja, zamów w sklepie
internetowym:)

--
mips