[OT] FAQ - poprawki

1. Data: 2003-12-17 12:10:38

Temat: [OT] FAQ - poprawki
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam trochę czasu więc robię poprawki i uzupełniam FAQ. Bardzo
proszę o uwagi, pomysły, może jakieś przepisy na domowe kosmetyki?
Wszystko, co dotyczy urody, jest zgodne z netykietą i opisem grupy.
Ponieważ sprawa dotyczy grupy, możecie umieszczać swoje propozycje w tym
wątku albo wysyłać na mój adres prywatny (wycinając z adresu wstawkę
antyspamową).

--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-12-17 19:02:14

Temat: Re: [OT] FAQ - poprawki
Od: "*madzik*" <m...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> napisał w
wiadomości news:brph4i$47i$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ponieważ sprawa dotyczy grupy, możecie umieszczać swoje propozycje w tym
> wątku albo wysyłać na mój adres prywatny (wycinając z adresu wstawkę
> antyspamową).

I co dostalas jakies uwagi i propozycje na priva?

(ps. ja na razie nie mam uwag :-) )

--
Magda, z podrowieniami

FAQ grupy: http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Archiwum: http://www.google.com/advanced_group_search?hl=pl

1. Data: 2003-12-17 20:31:09

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*madzik*" <m...@b...op.pl> napisał w
wiadomości news:brq9du$5ue$1@news.onet.pl...

> I co dostalas jakies uwagi i propozycje na priva?
>
> (ps. ja na razie nie mam uwag :-) )

Nic... Może jest po prostu idealne a po zmianach to będzie już
absolut:-))) W każdym razie, skoro uwag nie ma, to poczekam jeszcze ze
dwa dni, włożę (tzn. poproszę Jakuba żeby to zrobił:-) ) na stronę
poprawki, poddam "FAQ poprawione" pod dyskusje i zobaczymy. Z braku
propozycji, na razie wynika, że nikt niczego nie będzie się później
czepiał:-)

PS. Dobrze że coś napisałaś, bo już myślałam że tylko ja widzę ten
wątek:-)

PS2. Korci mnie zmiana tła jednak... Mnie, osobiście bardziej podobałoby
się tło takie, jakie jest w części "statystyki"... Ale to już tylko moje
chcenie, bo ja w ogóle nie lubię zbyt kolorowych stron...

1. Data: 2003-12-17 20:51:36

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM napisał/a w news:brqehi$k6i$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Nic... Może jest po prostu idealne a po zmianach to będzie już
> absolut:-)))

Jeszcze nie zdążyłam przeczytać - reinstaluję Office'a i chwilowo nie
mam jak otworzyć tego pliku .doc :(

> PS2. Korci mnie zmiana tła jednak...

O, ja też miałam zgłosić jakieś poprawki techniczne, ale gdzieś mi
listę wcięło. Jeśli możesz zaczekać do łikendu, postaram się zrobić
spis życzeń;)

--
mips

1. Data: 2003-12-18 10:22:34

Temat: Re: [OT] *Madzik* niewidoczne posty!
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "*madzik*" <m...@b...op.pl> napisał w
> wiadomości news:brq9du$5ue$1@news.onet.pl...

Jeszcze raz zwracam się z prośbą czy ktoś mi wytłumaczy dlaczego posty
Madzika są dla mnie mocno "wirtualne"nie widze ich ani na dzieciach
ani na urodzie:-(

Gosia

1. Data: 2003-12-18 10:27:26

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik <p...@o...pl> napisał/a:
> Jeszcze raz zwracam się z prośbą czy ktoś mi wytłumaczy dlaczego
posty
> Madzika są dla mnie mocno "wirtualne"nie widze ich ani na dzieciach
> ani na urodzie:-(

Może wsadziałaś Madzika do KF? ;-)

--
Blancanieves (Kasia)

1. Data: 2003-12-18 11:21:53

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:brrveh$9tq$1@inews.gazeta.pl...
]> Może wsadziałaś Madzika do KF? ;-)

Uchowaj Boże:-)Ale zaraz sprawdzę

Gosia

1. Data: 2003-12-18 11:24:12

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:brrveh$9tq$1@inews.gazeta.pl...

> Może wsadziałaś Madzika do KF? ;-)

Ale mi wstyd ;-(Rzeczywiście siedziała tam sobie.Dzięki

Gosia

1. Data: 2003-12-18 20:32:47

Od: "*madzik*" <m...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ale mi wstyd ;-(Rzeczywiście siedziała tam sobie.Dzięki

aaaaaaa
to chociaz powiedz, za co??? ;-)

zalamana
madzik