BRW vis a vis

1. Data: 2004-07-18 08:08:47

Temat: BRW vis a vis
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam
Przymierzam sie wlasnie do zakupy mebli z tej serii i jestem ciekaw jak jest
i ich jakosci i urzytkowaniem.
CZekam na spostrzerzenia od uzytkownikow
THX

1. Data: 2004-07-18 08:34:45

Temat: Re: BRW vis a vis
Od: "pamart" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jakos słaba ale wygląd spoko
jesli ci sie podoba to sobie mozesz kupic jesli chodzi o wytrzymalosc to nie
a jeszcze jedno prowadnice w szufladach nie daje ci wiecej niz jeden rok ze
ci wytrzymaja
pozdrawiam i zycze milego urzytkowania mebli
a jeszcze jedno skad jestes?

1. Data: 2004-07-18 08:37:26

Od: "Dorota Orzeszak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> WItam
> Przymierzam sie wlasnie do zakupy mebli z tej serii i jestem ciekaw jak

Ogolnie nie narzekamy na te meble :-)

Jak na razie kupilismy regał lewy, szafke RTV (rtv/5/8), stol biurowy
(vbiu/7/16) oraz szafke (v3s/6/4).
Jedyne zastrzezenia mamy do stołu biurowego - okleina na polaczeniu gornej z
boczna odchodzi i przeciera sie.
Co do innych mebli jakie posiadamy nie mamy zastrzezen, ale znowu nie mamy
ich zbyt wiele jeszcze.

Valentine
http://valentine.wezyr.net.pl/

1. Data: 2004-07-18 17:56:02

Od: "Grzeg_sz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamart" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ze
> ci wytrzymaja
> pozdrawiam i zycze milego urzytkowania mebli

Meble BRW mam od paru ładnych lat i nie narzekam (na porowdnice też). Jest
kwestia użytkowania mebli, jak je szanujesz to wytrzynają wiele lat

Grzeg_Sz

1. Data: 2004-07-18 21:45:52

Od: "Agusia \(Lublin\)" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MrOwA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> CZekam na spostrzeżenia od uzytkownikow

Witam!
Od dwóch lat w salonie mamy meble z systemu Vis a Vis. Jedenaście różnych elementów:
od najwyższych regałów po najmniejsze komódki. Nie możemy narzekać. Nic się nie
rozleciało, nie skrzywiło, nie przebarwiło. Nie są użytkowane zbyt intensywnie, jak
to w salonie, ale wyglądają ładnie. Trzeba tylko uważać na blaty, bo są łatwe do
porysowania.
Pozdrawiam i polecam :-)
Agnieszka i Złota Rybka

--
____________________________
Radio - to cudowny wynalazek!

1. Data: 2004-07-19 06:33:59

Od: "Andrzej R" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rodzice maja BRW od 1999 roku i nic sie dotychczas nie popsulo. Nie wiem jak
jest z jakoscia tych mebli teraz ale na tamte nie mozna narzekac.
Uzytkuja je dosc delikatnie i mieszkaja w 2-ke bez dzieci :)

Pozdrawiam

BTW: sprzedam:

1. Data: 2004-07-19 07:24:17

Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> a jeszcze jedno prowadnice w szufladach nie daje ci wiecej niz jeden rok

Mamy ponad rok i nie narzekamy.
Prowadnice w szfladach bez zarzutu, a szuflady porzadnie dociazone
(archwiwalne gazety w nich trzymam) i uzytkowane codziennie.
Zestaw mam w sypialni i zarowno lozko jak i kilka szafo/komód jest ok.
Zreszta zamierzam dokupic w tym roku jeszcze pare mebelkow z tej serii.

m.

Ile kosztuje tynkowanie sufitu?
Uslugi remontowe, TAPETOWANIE
Wyżarte plamy od chloru na czarnych spodniach
Awaria pralki Bosch!
zabezpieczenie kuchenki gazowej