BRZOSKWINIA

11. Data: 2010-08-28 11:10:54

Temat: Re: BRZOSKWINIA
Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:13gkxv2abq550$.pdmfwrqok076.dlg@40tude.net...

> Nie rozumiemy się.

Dlatego nie zakładaj z góry, że gałąź musi usychać.
Ona została złamana ale nie oddzielona od drzewa. Soki w niej nadal krążą
choć nie tak obficie jak dotąd. Czasami się to zdarza i ratuje się gałąź bez
większych kłopotów. Widziałem to wielokrotnie w starych sadach.
Oczywiście podparcie gałęzi i opatrzenie rany musi nastąpić bardzo szybko po
złamaniu.
Przy czym u brzoskwini utrata tej gałęzi - po zbiorach nie będzie miała
istotnego znaczenia.
skryba

12. Data: 2010-08-28 14:59:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Aug 2010 13:10:54 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

> Ona została złamana ale nie oddzielona od drzewa.

Tak było napisane, że nie oddzielona?

13. Data: 2010-08-28 15:36:49

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Tak było napisane, że nie oddzielona?