Babka czekoladowa, pomozcie !!!

1. Data: 2004-07-29 11:19:40

Temat: Babka czekoladowa, pomozcie !!!
Od: "Dyzia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlam na necie bardzo fajny przepis, juz kupilam wszystko do niego,
wracam do domu i czytam go jeszcze raz.....i mam problem :( Autor zapomnial
napisac co zrobic z maslem? Utrzec na poczatku z zoltkami czy lepiej
roztopic i wlac pod koniec? Jak myslicie? pomozcie :)

Oto przepis :
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis2814.html
--
Pozdrawiamy

Mariola & Dyzio, Fufu i Żaba

1. Data: 2004-07-29 21:06:08

Temat: Re: Babka czekoladowa, pomozcie !!!
Od: "Luiza" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

skoro to babka, to tak jak w kazdej znanej mi babce utarla bym

--
pozdrawiam Luiza
gg:1010560

1. Data: 2004-07-30 11:54:10

Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

koniecznie utrzeć - przynajmniej ja ucieram na początku :-))
Jini.

1. Data: 2004-07-30 17:44:42

Od: "Dyzia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za rady , robilam to ciasto wczoraj i z dwojga zlego wybralam utrzec
na popczatku, wyszlo bardzo dobre :)

--
Pozdrawiamy

Mariola & Dyzio, Fufu i Żaba