Babo, Kobito, Kobieto

1. Data: 2004-02-23 22:09:39

Temat: Re: Babo, Kobito, Kobieto
Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fen" <f...@...pl> napisał w wiadomości
news:c1dng1$96b$1@nemesis.news.tpi.pl...

> zle
>

> ALe ja założyłem, że te stosunki są bardzo dobre, partnerskie i oparte na
> prawdziwej miłości - właściwie, chodziło mi o takie droczenie się.
> Oczywiście nie u żywanie ich zamiast słowa TY, ale od czasu do czasu.

Wiesz, to nie chodzi nawet o te stosunki. Po prostu na niektóre słowa mozna
mieć uczulenie. Przez pewnien czas mozna było mnie wyprowadzic z równowagi
głupią "Joaśką":).

> Ja znowu w sytuacjach domowych funkcjonuje od
>

> o! o zołzę też mogłem zapytać, - w tym samym kontexcie :)

No to masz odpowiedz:-)
Nawiasem mówiąc w moim otoczeniu mam tez jedną zarazę :-)

> dzięuję, mieszkam 20 m. od piekarni, dziękuję... na jesień z torbami
> wszystkie się do piwnicy do węgla przyprowadzają, dzi ękuję.

Widzisz, kwestia tego co kto widzi przed soba:-). Mój szczurek ma uroczy
pyszczek i jest łaciaty z długim ogonem. Tzn szczurek, którego sobie
wyobrażam.

> w jakim znaczeniu? bo teraz to się różnie używa...

a mnie sie tylko w jeden sposób kojarzy:-)

Aska

1. Data: 2004-02-24 01:17:15

Od: "kaska" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

jak dla mnie kobieto brzmi zwyczajnie, nie mam specyficznych odczuc do tego
slowa, po prostu nazwa plci, neutralne znaczenie.

babo brzmi wulgarnie i obrazliwie, negatywne zanczenie.

kobito brzmi zabawnie, pozytywne znaczenie

Narządy percepcji w psychologii.
Gwóźdź, humor, horror
O zyciu seksualnym w wiezieniach dla maloletnich.
oglupilo mnie
cel