"Badania" dra Ponomarenki

1. Data: 2004-08-24 08:33:58

Temat: "Badania" dra Ponomarenki
Od: "Camira" <C...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W stosunku do tego co zaprezentował dr Ponomarenko mam kilka zastrzeżeń :

"Cooler" napisal :

>Ufff... Rozczulilo mnie nieco kurczowe trzymanie sie tabel wartosci
>biologicznej bialek z 1975 roku

Mnie natomiast rozczulilo to, ze : przeciwnicy DO czesto domagaja sie
wieloletnich badan klinicznych, zeby udowodnic zalety DO - inaczej do nich
nie podchodz ! :-)) Jednakze w tym przypadku, kiedy Cooler stara sie
udowodnic "szkodliwosc" DO wystarczy zupelna amatorszczyzna. Gdyby to samo
napisal ktos o wegetarianizmie Cooler bylby pierwszy do wysmiania i. mialby
zupelna racje !!!! bo :

Analize oparto na jednotygodniowym jadlospisie !! To zalozenie zakrawa na
poważny zart i wlasciwie dalsze analizowanie wynikow mija się z celem. Do
podobnie bzdurnych wnioskow mozna dojsc analizując tygodniowy jadlospis
przecietnego wegetarianina !!! przypuszczalnie wyszloby to jeszcze gorzej
niż w przypadku DO.

Carbogrom

2. Data: 2004-08-24 08:55:17

Temat: Re: "Badania" dra Ponomarenki
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Camira w wiadomości news:cgeuhe$jof$1@inews.gazeta.pl pisze:

> [...]
> podobnie bzdurnych wnioskow mozna dojsc analizując tygodniowy jadlospis
> przecietnego wegetarianina !!! przypuszczalnie wyszloby to jeszcze gorzej

W sumie nie bardzo rozumiem, o co Ci chodzi. Niczego nie udowadnialem,
przede wszystkim przedstawilem informacje, byc moze przesuwajac srodek
ciezkosci w kierunku twierdzen, ktorych sam jestem zwolennikiem. Jaka
szkodliwosc? Zauwaz, ze w badaniach, poza kilkoma wyjatkami, nie wyszly
jakies razace niedobory skladnikow odzywczych, i zgoda: analiza tygodniowego
jadlospisu przecietnie odzywiajacej sie osoby czy wegetarianina moglaby
wykazac podobne rzeczy (bralem kiedys udzial w takim badaniu i wyszedl mi
niedobor kaloryczny). Jednak przy diecie optymalnej nalezy przyjac istotna
poprawke: jednym z zalozen diety jest maksymalna prostota posilkow i ich
wzglednie male urozmaicenie - przeczytaj sobie wypowiedzi wieloletnich
optymalnych, ktorzy podaja sklad swojego sniadania i obiadokolacji, dodajac
jednoczesnie, ze praktycznie codziennie jedza to samo, albo rady doradcy
zywieniowego, ktory studentowi szukajacemu lokalu serwujacego dania
optymalne poleca samodzielne przyrzadzanie obiadu, na ktory skladaja sie
frytki i jaja sadzone.

--
Kto zna się na biochemii ten wie że tkanka tłuszczowa tworzy się z cukrów. Cząsteczki
tłuszczu nie są w stanie przeniknąć przez błonę komórkową w głąb komórki tłuszczowej.

Lista dyskusyjna o grzybach i wyprawach na grzyby.
dieta zone
śliwki
Interesting
Twoj styl-ruch w jadlospisie