Badania poglądów spoleczno-politycznych internautów (OT)

1. Data: 2008-05-24 19:19:30

Temat: Badania poglądów spoleczno-politycznych internautów (OT)
Od: "Badania-ISUW" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,

Przedstawiamy Państwu ankietę, którą, jako studenci, realizujemy w ramach
Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Wypełniając ją, bardzo nam
Państwo pomogą w prowadzeniu badań. Ankieta dotyczy głównie znanych z radia
i telewizji zagadnień politycznych i nie powinna zająć więcej niż 10-15
minut.

Znajduje się ona pod poniższym adresem:

http://students.mimuw.edu.pl/~jb233736/ankieta.php

Dziękujemy za udzielenie szczerych odpowiedzi!

Pozdrawiamy,

Jan Betley i Agata Chojnowska

2. Data: 2008-05-24 22:53:37

Od: Als <1...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 May 2008 21:19:30 +0200, Badania-ISUW napisał(a):

> [...]
> minut.
> Dziękujemy za udzielenie szczerych odpowiedzi!

Wiedziałem, że studia odmóżdżają (ten nadmiar piwa...), ale żeby do tego
stopnia? Jak wiadomo, niniejsza grupa jest próbą reprezentatywną
społeczeństwa dla zagadnień politycznych znanych z radia i telewizji ;-)

Ludzie, nie uczą was myśleć na tych studiach? Janie, Agato - nie idźcie tą
drogą (że nawiążę do zagadnienia znanego z radia i telewizji). Nie
przypuszczałem, że ISUW tak się stoczył...

Przepraszam pozostałych, NMSP.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

WinErr: 014
System się zawiesił - Naciśnij coś. I tak straciłeś dane.

3. Data: 2008-05-26 21:39:53

Od: "Badania-ISUW" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Als" <1...@1...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> drogą (że nawiążę do zagadnienia znanego z radia i telewizji). Nie
> przypuszczałem, że ISUW tak się stoczył...

Nikt nigdy nie twierdził, że niniejsza grupa jest próbą reprezentatywną dla
zagadnień politycznych znanych z radia i telewizji.
Nikt także nie twierdzi, że jest to grupa reprezentatywna w jakiejkolwiek
innej kwestii.
Co więcej, raczej niemożliwe jest uzyskanie reprezentatywnej grupy w
anonimowych badaniach przez internet.
Co nie zmienia faktu, że uzyskane tą drogą wyniki nie są zupełnie
bezwartościowe - należy jedynie być bardzo ostrożnym przy uogólnianiu ich na
szersze grupy (np. grupę wszystkich internautów, czy - co gorsza - na całe
społeczeństwo).
Jeżeli masz jeszcze jakieś zarzuty/komentarze odnośnie badania to chętnie o
nich przeczytam.

Pozdrawiam
JB

4. Data: 2008-05-27 21:30:48

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Badania-ISUW schrieb:
> [...]
> społeczeństwo).
> Jeżeli masz jeszcze jakieś zarzuty/komentarze odnośnie badania to chętnie o

ja mam. Badanie zostało przeprowadzone pod hasłem "Badania poglądów
spoleczno-politycznych internautów". Dopiero pod koniec można się
dowiedzieć, że chodzi o mieszkańców Polski i posiadających czynne prawo
wyborcze w RP. Niestety musiałem w ankiecie kłamać.

Waldek

gorzkie szparagi
jak wybrać mikser? czy taki będzie dobry?
jak zrobić ser
uwaga to nie piszę ja...!
Biały nalot na kiełbasie...