Re: Badania poglądów spoleczno-politycznych internautów (OT)

From: Als <1...@1...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Badania poglądów spoleczno-politycznych internautów (OT)
Date: Sun, 25 May 2008 00:53:37 +0200

Dnia Sat, 24 May 2008 21:19:30 +0200, Badania-ISUW napisał(a):

> Dzień dobry,
>
> Przedstawiamy Państwu ankietę, którą, jako studenci, realizujemy w ramach
> Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Wypełniając ją, bardzo nam
> Państwo pomogą w prowadzeniu badań. Ankieta dotyczy głównie znanych z radia
> i telewizji zagadnień politycznych i nie powinna zająć więcej niż 10-15
> minut.
> Dziękujemy za udzielenie szczerych odpowiedzi!
>
> Pozdrawiamy,
>
> Jan Betley i Agata Chojnowska

Wiedziałem, że studia odmóżdżają (ten nadmiar piwa...), ale żeby do tego
stopnia? Jak wiadomo, niniejsza grupa jest próbą reprezentatywną
społeczeństwa dla zagadnień politycznych znanych z radia i telewizji ;-)

Ludzie, nie uczą was myśleć na tych studiach? Janie, Agato - nie idźcie tą
drogą (że nawiążę do zagadnienia znanego z radia i telewizji). Nie
przypuszczałem, że ISUW tak się stoczył...

Przepraszam pozostałych, NMSP.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

WinErr: 014
System się zawiesił - Naciśnij coś. I tak straciłeś dane.