Badanie ginekologiczne

1. Data: 2002-01-04 21:37:09

Temat: Badanie ginekologiczne
Od: p...@w...pl (Patrycja) szukaj wiadomości tego autora

Od wczoraj zauważyłam na bieliźnie wydzielinę o nieprzyjemnym zapachu.
Wiem, że powinnam iść do ginekologa. Będzie to moja pierwsza wizyta. Jak
przebiega takie badanie? Czy jest ono bolesne? Jak należy się przygotować do
badania? Czy istotne jest w co się ubiorę na wizytę?
Proszę o odpowiedź strasznie się boję.

Pozdrawiam
Patrycja

2. Data: 2002-01-04 23:17:22

Temat: Re: Badanie ginekologiczne
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Koniecznie!

> Będzie to moja pierwsza
> wizyta.

Przepraszam, a ile masz lat?

> Jak
> przebiega takie badanie?

Lekarz najpierw przeprowadza standardowy wywiad. A potem siada się na
fotel, lekarz bada pochwę dłonią, ewentualnie używa wziernika, czasem
(żeby zdiagnozować, czy problem to bakterie czy grzyby) używa takiego
"papierka lakmusowego", który zabarwia się w zależności od rodzaju
infekcji. Nie należy to do wybitnych przyjemności, ale nie jest też
straszne.

> Czy jest ono bolesne?

Nie.

> Jak należy się
> przygotować do
> badania?

Ekhmmm... No wiesz - trzeba się podmyć, ale to chyba oczywiste. No i
jesli to nie USG (a w Twoim przypadku chyba nie będzie takiej potrzeby),
to trzeba opróżnić pęcherz.

> Czy istotne jest w co się ubiorę na wizytę?

Ubierz się tak, żeby nie zmarznąć :-) I ewentualnie, żeby było Ci
wygodnie się szybko rozebrać.

> Proszę o odpowiedź strasznie się boję.

Odpowiedziałam :-) Nie bój się - uwierz, że to nic strasznego. Nie jest
porywająco przyjemne, ale da się przeżyć. Tym bardziej, że czasem po
prostu trzeba.

Kami
____________________________
k...@p...net
ICQ: 81442231 - GG# 436414

3. Data: 2002-01-04 23:57:37

Od: "Dominika NM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeżeli to Twoja pierwsza wizyta to zastanów się na wyborem płci lekarza...
I z tego co pamietam to kobiety które mają jeszcze błonę dziewiczą nie
powinny być badane wziernikiem...?
Zaopatrz sie też w dodatkową wkładke lub podpaskę żeby założyć ją po
badaniu.
Rzeczywiście wizyty u ginekologa nie należa do przyjemnych ale sa konieczne
i nie bolą :-))) Wiesz Patrycja... lekarz jak każdy inny:-)))
DominikaNM

4. Data: 2002-01-05 18:07:43

Temat: Odp: Badanie ginekologiczne
Od: "Kasiagorbi" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I z tego co pamietam to kobiety które mają jeszcze błonę dziewiczą nie
> powinny być badane wziernikiem...?

dziewice są badane przez odbyt,a co do lekarza, to jesli wyjdziesz z
gabinetu i pomyslisz o nim źle - to sie nie przejmuj...moja pierwsza mysl,
to była :"jakie on miał spojrzenie, jak zboczeniec" ;o)

5. Data: 2002-01-05 18:12:05

Od: "gosiaS." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

trzeba też być przygotowaną do pytania o datę ostatniej miesiaczki, jak
długo trwaja krwawienia, od kiedy sie miesiaczkuje, jak długo trwa cykl,
można sobie zapisać bo wiadomo czasem człowiek jezyka zapomina z wrazenia,
ja zawsze zapisuje pytania do lekarza wczesniej żeby potem uniknąć
niepotrzebnych stresów, że czegoś zapomniałam sie dowiedzieć

Użytkownik Kasiagorbi <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a17f5j$72g$...@n...onet.pl...

6. Data: 2002-01-07 07:56:15

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patrycja" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
do
| badania? Czy istotne jest w co się ubiorę na wizytę?

Przede wszystkim zaloz spodniczke lub sukienke. Jest to najwygodniesze.
pozdr. Wilma

7. Data: 2002-01-21 21:36:48

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Jan 2002 00:17:22 +0100 , Kami <K...@j...net> wrote:

>Lekarz najpierw przeprowadza standardowy wywiad. A potem siada się na
>fotel, lekarz bada pochwę dłonią, ewentualnie używa wziernika, czasem

ja tez tak bym chcial..... chyba pojde na studia medyczne

> [...]
>"papierka lakmusowego", który zabarwia się w zależności od rodzaju
>infekcji. Nie należy to do wybitnych przyjemności, ale nie jest też

przeciez i tak ktos ci bedzie tam penisa wkladal ?

8. Data: 2002-01-21 21:36:50

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Jan 2002 19:07:43 +0100, "Kasiagorbi"
<k...@p...onet.pl> wrote:

>dziewice są badane przez odbyt,a co do lekarza, to jesli wyjdziesz z
>gabinetu i pomyslisz o nim źle - to sie nie przejmuj...moja pierwsza mysl,
>to była :"jakie on miał spojrzenie, jak zboczeniec" ;o)

kazdy meszczyzna jest w tej sytuacji jak zboczeniec, tylko on sie juz
przyzwyczail, zreszta musial miec jakas motywacjezeby tym ginekologiem
zostac ?

mogla bys powiedziec na czym polega to badanie przez odbyt ?

9. Data: 2002-01-22 05:06:30

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>ja tez tak bym chcial..... chyba pojde na studia medyczne
Czytając twoje wypowiedzi myślę, że czeka cię jeszcze wiele lat nauki -
najpierw musisz skończyć gimnazjum a potem liceum.
W każdym razie *PLONK* gówniarzu.
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

10. Data: 2002-01-24 16:36:50

Od: "kia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam oryginalu, wiec pisze pod tym.
Dziewice niekoniecznie sa badane przez odbyt. Ja nie bylam.

pzdr, kia

psycholog/psychiatra ?
Zatkany jeden otwór nosowy - czy to polip?
Ślady po trądziku
Pomocy....pytanko do ginekologa!
osteoporoza