osteoporoza

1. Data: 2002-01-04 16:22:07

Temat: osteoporoza
Od: "Kasienia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam wileka prośbę do wszystkich którzy mogą wyjaśnić na czym polega, a
przede wszystkim jak można pomóc w takim przypadku (może jakaś dieta).
Chodzi o mojego ojca. Ma 67 lat. Około miesiąca temu strasznie spuchły mu
ręce (okolice nadgarstka również) i stopy. Okazało sie po prześwietleniu:
"zmiany zwyrodnieniowe z osteoporozą okołostawową." Stwierdzono tez że ma
reumatyzm.
Będę bardzo wdzięczna za wszystkie informacje na temat tej choroby no i
przede wszystkim czy można to wyleczyć, czy może zahamować rozwój tej
choroby. Za wszystkie informacje z góry bardzo dziękuję.
Pozdrawiam
Kasia
k...@p...onet.pl

2. Data: 2002-01-05 12:44:21

Temat: Re: osteoporoza
Od: s...@p...onet.pl (Stokrota) szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> mam wileka prośbę do wszystkich którzy mogą wyjaśnić na czym polega,
> Kasia

zajrzyj na www.poradnikmedyczny.pl
ostatnio był tam artykuł na ten temat
Pozdrawiam - Stokrota

--

Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
[ http://oferty.onet.pl ]

Przesuszona sluzowka nosa
Poszukuje cewnikow jenorazowego uzytku !
prośba
zespol rino czy jakos tak
Jaki krem stosować przy temperaturze -20stopni.