Bak.łażany w cieście

1. Data: 2001-12-05 06:58:05

Temat: Bak.łażany w cieście
Od: "Smorfia" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczorajsze boczniaki w piwie (jadłam i były b.dobre) Deutera w cieście
piwno-naleśnikowym podsunęły mi pomysł na dzisiejszy obiad. Postanowiłam
zrobić bakłażany w cieście naleśnikowym. Bardzo proste i smaczne. Bakłażany
kroimy w plastry i odstawiamy, aby puściły sok. Płuczemy. Następnie
osuszamy. Robimy ciasto naleśnikowe w wersji pikantnej tzn. z pieprzem i
solą. Maczamy kawałki bakłażana w cieście i na gorącą patelnie. Smażyć na
oleju na rumiano.
A do tego wszystkiego mnóstwo pysznej surówki.
Smacznego.

--
Pozdrowiam,
Smorfia