nowe zdjecia i kanapki z awokado i pestkami/orzechami

1. Data: 2001-12-04 19:35:52

Temat: nowe zdjecia i kanapki z awokado i pestkami/orzechami
Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

zrobilam dzis dwa nowe zdjecia, ktore - mimo swiej wrodzonej skromnosci
musze to uczciwie stwierdzic - sa po prostu sliczne! ;)
pierwsze do podawanego juz przepisu - pycha kanapki z awokado i warzywami:
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=2292
drugie, do nowego przepisu - kanapki z awokado i peskami/orzechami:
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=2299
przypominam, po kliknieciu na obrazek mozna obejrzec go w powiekszeniu.

no i przy okazji sam przepis:

kanapki z awokado i peskami/orzechami to "jeszcze jedna fenomenalna
kompozycja z awokado. moja mama twierdzi nawet, ze smaczniejsza niz z
warzywami..."

Informacje ogólne:
Rodzaj diety: weganska
Kategoria: kanapki
Skala trudnosci: ***

Skladniki:
pieczywo, najlepiej ciemne (razowe a nie barwione karmelem...)
awokado
sok z cytryny
sol, ew. pieprz
rozne pestki i orzeszki, np. slonecznik, posiekane orzeski wloskie

Przepis:
awokado przekrawamy wzdluz na pol, przekrecajac polowki wzgledem siebie
oddzielamy je od siebie, wyjmujemy ze srodka pestke, obieramy ze skorki,
kroimy na plasterki - takie nie za cienkie, ja zazwyczaj kroje kazda
polowke na 3 plastry.

awokado ukladamy na kromkach chleba, ze wzgledu na dziure po pestce trzeba
je bedzie tu przyciac, tam utknac....
skrapiamy je sokiem z cytryny i solimy, ew. pieprzymy delikatnie.
a teraz posypujemy pestkami lub posiekanymi orzeszkami.

smacznego :)
pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-12-04 19:37:29

Od: Peyton <p...@c...it> szukaj wiadomości tego autora

PatryCCCja <k...@s...pl> wrote in news:3C0D2598.AC8D4668@spinacz.pl:

> http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=2299

pat, dochodzisz do mistrzostwa :)))
kiedys rzucisz w cholere te komputery i poswiecisz sie fotografowaniu
wegezarelka...

--
-- [pppoezja] --
I nierzšdnica, sennym wabišca pachnidłem,

1. Data: 2001-12-04 20:08:09

Od: "Rosa" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

PatryCCCja napisał(a) w wiadomo?ci: <3...@s...pl>...
>kanapki z awokado i peskami/orzechami to "jeszcze jedna fenomenalna
>kompozycja z awokado. moja mama twierdzi nawet, ze smaczniejsza niz z
>warzywami..."
Wlasnie dokladnie to samo jadlam i dzis, i wczoraj, choc nawet nie
zerkalam do puszki, czysty przypadek (akurat w Hicie byly avokado na
promocji :-)), a przypomnialam sobie co kolezanka z tym robila). Smak
niebianski! :-)
A jeszcze jadlam to z serem bialym (taki "BIeluch" na kanapki z pieprzem
i papryka), pomidorem i posiekana natka pietruszki, oraz wlasnie z
podprazonymi pestkami slonecznika i bazylia... A buleczki razowe wlasnej
roboty!! I te buleczki byly z wczorajsza, wiec pomyslalam, ze wsadze je
do tostera.... Super!
Co mozna wiecej chciec?:-)
smacznego kucharzom zycze!
Rosa
ps Orzechy tez wyprobuje.

Pierniki
Przepis na rogaliki i podziękowania za pasztet ;)
Ciacho Magdy z czarnych bananów
serek homogenizowany?
Schab