Balsam do ciala-tylko nie krzyczcie plizzzz

1. Data: 2004-03-09 15:56:23

Temat: Balsam do ciala-tylko nie krzyczcie plizzzz
Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przejrzalam archiwum na temat balsamow do ciala, bo mi sie wszystko
wykonczylo i chce kupic cos fajnego do ciala.W watku o balsamie do ciala
pojawil sie tylko tez z Douglasa Willage czy jakos mu tak. Poszlam wiec do
Douglasa z zamiarem kupienia tego cudownego kremu do ciala i na polce
zastalam- otwarty i jakby zuzyty krem kokosowy( nawet jakis wlos w srodku
byl, bleeeee)
kilka brzoskwiniowych i kilka jojoba( ani jeden ani drugi mi nie odpowiadal)
wiec moze cos innego jest godne polecenia, co w ciemno moge kupic i sie nie
zawiode?
Dzis smarowalam sie.... kremem do rak, bo nic innego nie mialam.Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-03-09 16:00:53

Temat: Re: Balsam do ciala-tylko nie krzyczcie plizzzz
Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
> [...]
nie
> zawiode?
> Dzis smarowalam sie.... kremem do rak, bo nic innego nie mialam.Hafsa

Jezeli masz gdzies w okolicy jakas konsultantke Avonu to polecam Ci
Srodziemnomorski krem do ciala z oliwa z oliwek. Bardzo dobry, super nawilza
i lekko natluszcza skore zmaltretowana zmiowymi mrozami i pieknie pachnie.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-03-09 16:06:33

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:

> kilka brzoskwiniowych i kilka jojoba( ani jeden ani drugi mi nie odpowiadal)
> wiec moze cos innego jest godne polecenia, co w ciemno moge kupic i sie nie
> zawiode?

Ja jestem fanka Village :)
Pelna palete ich produktow do ciala znajdziesz na:
http://www.village-cosmetics.de/scripts_e/produkte_f
r.asp?yid=2&hl=2
Truskawka, mleko, mango, shea,cynamon i amaretto to moje ulubione.

Z innych:
1. Yves Rocher, seria Plaisir Nature - pelna gama zapachow owocowych
2. balsam Sans Souccis (w bialej butelce, 400 ml)
3. Fenjal (we wszystkich wydaniach)
4. Pond's (aloesowy)
5. balsam lipowy Roger & Gallet
6. Cokolwiek z origins (drozsze)

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

1. Data: 2004-03-09 16:10:15

Od: "giga" <g...@w...infinity.i-to-tez.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi na przyklad zima (kiedy mam skore tragicznie wysuszona) odpowiada bardzo
Mleczko do suchej skory (bodajze z olejkiem migdalowym) Nivea. Na mnie
bardzo dobrze sie wchlania, dobrze nawilza, a skora pachnie pieknie caly
dzien.
Ech to moje przywiazanie do tej linii zapachowej :)

--
giga

1. Data: 2004-03-09 16:12:43

Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hafsa" <a...@n...ma> wrote in message
> [...]
nie
> zawiode?
> Dzis smarowalam sie.... kremem do rak, bo nic innego nie mialam.Hafsa

U mnie Neutrogena wypada najlepiej w porownaniu z balsamami Dove (tym z
witamina E i tym ze zlotymi drobinkami), mleczkami z Ivos Rocher (jezynowym
i malinowym), maslem jagodowym s Body Shopu (Slicznie pachnie i ladnie
pielegnuje ale Nutrogena lepsza i tansza) i Nutrilift z Loreala (skora jes
dluzej fajna po Neurogenie). Calkiem fajne jest mleczko utrwalajace
opalenizne z Ziaji ale zapach lekko samoopalaczowy.
pozdrawiam
iska

1. Data: 2004-03-09 17:12:10

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dzis smarowalam sie.... kremem do rak, bo nic innego nie mialam.Hafsa
>
> --Polecam balsam do skóry suchej Garniera. Dobrze nawilaża, ładnie pachnie
i szybko sie wchłania. W czasie zimy stosuje tez gdzies dwa razy w tygodniu
zwkłą oliweke dla dzieci. Super nawilża.
Pozdrawiam

1. Data: 2004-03-09 21:56:38

Od: Karolina Matuszewska <g...@-...implant.am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hafsa napisał:

> [...]
> wiec moze cos innego jest godne polecenia, co w ciemno moge kupic i sie nie

Buuu, szkoda. Kokosowy jest napradę cudny, pięknie się wchłania,
nawilża, a zapach się długo utrzymuje na skórze... Ale faktem jest, że w
Douglasie w Galerii Dominikańskiej te kremy są fatalnie przechowywane,
pootwierane, popaćkane, fuj.

Anyway:
- Neutrogena formuła norweska
- Dove z jedwabiem
- YR Aromapure zielony

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-03-09 22:51:41

Od: "Nusia" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

balsam z mleczkiem kakaowym Ziaji :) pachnie czekoladą

Nusia

1. Data: 2004-03-09 23:14:57

Od: "Maga" <v...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nusia" <n...@b...pl> napisał w wiadomości

> balsam z mleczkiem kakaowym Ziaji :) pachnie czekoladą
>
> Nusia
>
>Bleeee! Sam balsam nie powiem fajny dobrze natłuszcza a tego było mi
trzeba, ale ten zapach jest wstrętny, taki sztuczny brrrr, zraz się nim
posmaruję o ile mnie współlokatorka nie wyeksmituje razem z nim..
Maga

1. Data: 2004-03-10 07:45:36

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska napisał/a w
03.jasien.net:

> - Neutrogena formuła norweska
> - Dove z jedwabiem

I do tego Avon Planet SPA - krem do ciała z oliwką.

mips

--
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

a ja siedze...
krem na narty
aparat ortodontyczny
henna samodzielnie ?
krem, masc, cokolwiek na poparzony dekolt