Balsam nawilżający? CO polecacie?

1. Data: 2005-08-09 10:42:43

Temat: Re: Balsam nawilżający? CO polecacie?
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek <a...@s...site.krakow.pl> napisał(a):

[Jackpot/Cottonfield]

> Tak brzmi i oni wiele lat temu byli moi ulubieni. Mam wciaz szafe pelna ich
> ciuchów, bo sa naprawde niezniszczalne.

Były, te sprzed lat. Mam sweter, ktory ma z 5-6 lat i nadal można w nim wyjść
na ulicę i jeszcze parę innych rzeczy z tego okresu w całkiem przyzwoitym
stanie. Natomiast ciuchy sprzed 2-3 lat przważnie już dokonały żywota. Od
jakiegoś czasu, niestety, jakość leci u nich na pysk.

--
JoP

1. Data: 2005-08-09 10:46:54

Temat: Re: Balsam nawilżajacy? CO polecacie?
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-09 12:36:39 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Katarzyna Kulpa* skreślił te oto słowa:

> a jak z wydajnoscia?

Przepisowo zalecane 75 ml na pralke, to jest pół tej miarki, którą wkłada
się do pralki. Przy czym jak mam niemieckiego Persila mogę zapomnieć o
Vanishach i innych cudach, i odplamianiu co cięższych plam przed praniem.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

1. Data: 2005-08-09 11:27:07

Od: Agnieszka Młynarczyk <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:

> A bo to w PL C&A ma linie dla podlotków, w DE - większość linii jest dla
> moherowych beretów, plastiku nie oferują.
W polskim C&A nie bylam. Moje spostrzezenia sie tycza niemieckiego
asortymentu. Plastiku nie oferuja, ani nic co jest dosc na czasie. Moze
jeszcze w serii Clockhouse, gdzie jest kilka ubran na krzyz,
niekoniecznie dobrej jakosci znajdzie sie cos normalnego, jednak jeszcze
nie zdarzylo mi sie cos u nich kupic. Ale w Niemczech wiadomo, ze spora
czesc spoleczenstwa to starsi ludzie. Nie liczac masy tureckich
nastolatek, ktorzy na szczecie maja swoje paskudne sklepy.

Agnieszka Młynarczyk

--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

1. Data: 2005-08-09 11:31:22

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-09 13:27:07 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Agnieszka Młynarczyk* skreślił te oto słowa:

> [...]
> czesc spoleczenstwa to starsi ludzie. Nie liczac masy tureckich
> nastolatek, ktorzy na szczecie maja swoje paskudne sklepy.

Niemiecki C&A ma genialne skarpetki w trójpakach, kolorowe, zabawne, także
sportowe i dobrej jakości (nie ma mowy o przecieraniu się splotu na
piętach). Normalnie kosztuja 8 euro, w trakcie przecen 3 euro. I to jest
coś co warto u nich kupić. Wada jest taka, że trudno się zdecydować, które
wybrać :)

1. Data: 2005-08-09 13:30:58

Od: Agnieszka Młynarczyk <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:

> [...]
> coś co warto u nich kupić. Wada jest taka, że trudno się zdecydować, które

Chyba wiem o ktore chodzi :) Takie, ktore sie zaklada oddzielnie na
kazdy paluch :) Fakt sa bombowe, kolorowe i smieszne :) Tylko trzeba sie
nameczyc zanim sie je zalozy :P

Agnieszka Młynarczyk

1. Data: 2005-08-09 13:37:45

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-09 15:30:58 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

> Chyba wiem o ktore chodzi :) Takie, ktore sie zaklada oddzielnie na
> kazdy paluch :) Fakt sa bombowe, kolorowe i smieszne :) Tylko trzeba sie

Nie, takie zwykłe... w rózne wzorki, rózne kolory, sportowe w róznych
długościach. Cecha charakterystyczną wszystkich jest to, że na podeszwie
jest numer buta (nie naklejony, tylko 'wydziergany' w samej skarpecie).
Większośc tp Active Legs Canda, ale są i np ze Snoopym czy innymi
kreskówkami.

1. Data: 2005-08-09 15:08:19

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dd9kqs$n54$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
Agatek <a...@s...site.krakow.pl> pisze:

> Oj to jest sklep w którym przymierzylam juz chyba ze 100 rzeczy i
> zadna ale to zadna mi nie spasowala. Albo plastik (bluzeczki i
> t-shirty z domieszka czegos elastycznego

Pewnie spandex albo lycra. IMHO o wiele lepsze, niż czysto bawełniana
bluzeczka, która po praniu często wygląda, jakby ją rozciągano we wszystkie
strony. Albo dla odmiany kurczy się o jakieś 80%

> A do tego sie nie moge przekonac. W Niemczech wszyscy zakochani i
> chadza tylko do Esprit, ja przeszlam 2-3 razy i koszulki i inne
> codzinne ciuchy mnie nie zachwycily

Pewnie po prostu ubierasz się w zupełnie innym stylu :)

> Tak brzmi i oni wiele lat temu byli moi ulubieni. Mam wciaz szafe
> pelna ich ciuchów, bo sa naprawde niezniszczalne. Jedyne ale mam do
> lnu- marynarka z lnu od nich jest wiecznie psu z gardla wyjeta.

Może taka ma być z założenia ;-)

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-08-11 12:58:23

Od: "Krotka" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dax'a - taki z masłem kakaowym (w opakowaniu "pudełkowym"-okrągłym)- podobno
do twarzy i ciała - ja używam do ciała. pysznie pachnie już na skórze
(trochę jak natura -zaach yves rocher - serio!)
jestem zadowolona. zwłaszcza, że niedrogi.

pzdr.

--
Karolina Krotka
k . krotka @ op . pl

czym demakijaż oczu przy noszeniu soczewek ?
Fryzjer Męski w Krakowie
gdzie znajdę zamszową torebkę?
Poznan-kosmetyczka;tanio z dojazdem
fryzurka!