Bank internetowy dla dzieci

1. Data: 2007-09-05 17:34:07

Temat: Bank internetowy dla dzieci
Od: xuesheng <p...@e...fi> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

To wiadomość dla rodziców 4-6 latków, którzy są jednocześnie
programistami (zdaję sobie sprawę, że może to nie być liczna grupa).

Jakiś czas temu napisałem dla swojej pociechy małą aplikację CGI,
która udaje bank internetowy. Dziecko dostaje kieszonkowe i może je
wpłacić na konto. Nadaje się raczej na lokalny serwer HTTP, można ją
pobrać ze strony http://xuesheng.w.interia.pl/bank_piotrusia.html.

Mam też generator labiryntów (http://xuesheng.w.interia.pl/
labirynt.html), można wydrukować losowo wygenerowany labirynt, wymaga
Javy. Poziom trudności mniej więcej dla 3-4 latków.

Pozdrawiam,
Paweł Biernacki