Bankomat

1. Data: 2002-11-27 21:54:13

Temat: Bankomat
Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bankomat - starcie :)

> [...]

>15. Poprawdic makijaz

>16. Znalezc kluczyki

>17. Uruchomic silnik

>18. Ruszyc

>19. Zatrzymac sie

>20. Cofnac

>21. Wyjsc z samochodu

>22. Wrocic do bankomatu i zabrac karte z kwitkiem (?#$%!?)

>23. Z powrotem do samochodu

>24. Wlozyc karte do portfela

>25. Wlozyc kwitek do torebki (^&*%$#$)

>26. Zanotowac na karteczce ile sie wzielo i ile zostalo

>27. Zwolnic troche miejsca w torebce aby wlozyc portfel do torebki

Vicky

1. Data: 2002-11-28 07:07:20

Temat: Re: Bankomat
Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wziac karte, pieniadze i kwitek :))) Taka jest kolejnosc ;)

Dominika.

1. Data: 2002-11-28 08:00:17

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Dominika:
> ... Taka jest kolejnosc ;)

Ha! :)
Chronologiczne - tak, ale logiczna - nie. ;D

Czarek

1. Data: 2002-11-28 11:29:03

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chronologiczne - tak, ale logiczna - nie. ;D

Co, ze najpierw forsa tak? :))))

Dominika.

1. Data: 2002-11-28 11:53:29

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Dominika:
> Co, ze najpierw forsa tak? :))))

Jest tu jakby najwazniejsza. Dlatego logicznie jest na 1-szym miejscu.
W koncu z jej powodu cala akcja z bankomatem. ;)

Wyciaga sie po 1) forse, po 2) reszte (karta, potwierdzenie itd...). :)

Ale chronologicznie - najpierw karte trza zabrac. :))

Czarek

1. Data: 2002-11-28 12:12:28

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyciaga sie po 1) forse, po 2) reszte (karta, potwierdzenie itd...). :)

A to zalezy, bo jesli na karcie zostaje duzo wiecej niz sie wybralo to trza
pierw ratowac karte. A jesli ktos na wiecznym debecie zyje to fakt najpierw
kasa a karte z ujemnym saldem pal licho ;)

Dominika:)

1. Data: 2002-11-28 13:43:46

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Dominika:
> A to zalezy, bo jesli na karcie zostaje duzo wiecej
> niz sie wybralo to trza pierw ratowac karte.

No tak, tylko kto o tym pamieta jesli potrzebuje gotowki? :))
Gdyby pieniadze wyskakiwaly najpierw to ilosc zostawianych
w bankomatach kart pewnie znacznie wzroslaby.

Czarek

1. Data: 2002-11-28 14:45:41

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, tylko kto o tym pamieta jesli potrzebuje gotowki? :))

Ja wiem wszystko co w moim koncie piszczy :))

Dominika:)

1. Data: 2002-11-28 14:54:50

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Dominika:
> Ja wiem wszystko co w moim koncie piszczy :))

A skad wiesz?
Masz np serwis sms-owy powiadamiajacy o obrotach na koncie? :)

Czarek

1. Data: 2002-11-28 15:02:56

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A skad wiesz?
> Masz np serwis sms-owy powiadamiajacy o obrotach na koncie? :)

Przy takich obrotach jakiekolwiek oszustwa wukluczam ;)

Dominika.

moze troche OT - Prosba do rodzicow mlodych internautow
Chat - zapraszam :))))))))))
ksiadz zneca sie nad dziecmi
witam nowych
adopcja - co mnie czeka?