adopcja - co mnie czeka?

1. Data: 2002-11-27 16:56:44

Temat: adopcja - co mnie czeka?
Od: "eva" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

może odezwie się ktoś, kto będzie mógł mi powiedzieć na co powinnam się
przygotować?
w ośrodku adopcyjnym, na spotkaniach z psychologiem ...
i później - zakładając, że zostaniemy zakwalifikowani na rodziców - jakie są
te najtrudniejsze i najbardziej radosne chwile?
no i te zwyczajne ... ?
co mnie czeka?
eva

1. Data: 2002-11-27 17:07:48

Temat: Re: adopcja - co mnie czeka?
Od: v...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

eva:

> [...]
> i później - zakładając, że zostaniemy zakwalifikowani na rodziców - jakie są
> te najtrudniejsze i najbardziej radosne chwile?

Kotowska Katarzyna
Wieża z klocków
Poznań: Media Rodzina, cop. 2001.

V-V

1. Data: 2002-11-28 00:25:43

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eva" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i później - zakładając, że zostaniemy zakwalifikowani na rodziców - jakie

> te najtrudniejsze i najbardziej radosne chwile?

Chyba czeka Cie to co kazdego rodzica oprocz wlasnie problemow
z tym, ze to nie Twoje, rodzone dziecko - czyli trzeba znalesc swoja
strategie.
(radosne - duzo, trudne - nieprzespana noc :-) )
Pozwodzenia,
Duch

1. Data: 2002-11-29 17:23:52

Od: "take5" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze niepokoił mnie pewien problem związany z adopcją.
Chodzi o wybieranie dziecka.
Czy dzieci się wybiera ?
Co decyduje o wyborze; płeć, uroda, wiek, stan zdrowia, nienazwane "coś" ?

Czy Wy będziecie wybierać?

Pytam wiecęj niż Ty :)

Życzę, Ci chwili, w której pomyślisz o swoim dziecku: "Ona/on ma to po
mnie".
Wiem, że to możliwe.

Pytasz: "Co mnie czeka ?"
Pytaj: "Kto na mnie czeka ?

Dużo dobrego !

- Piotrek

1. Data: 2002-11-30 09:56:10

Od: "Maja" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i później - zakładając, że zostaniemy zakwalifikowani na rodziców - jakie

> te najtrudniejsze i najbardziej radosne chwile?

polecam stronę www.nasz-bocian.pl
tam dowiesz się wszystkiego. Robi ją mój kolega, który zna to dobrze.
maja

1. Data: 2002-12-01 13:12:00

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Maja"
> polecam stronę www.nasz-bocian.pl
> tam dowiesz się wszystkiego. Robi ją mój kolega, który zna to dobrze.
> maja

Fantastyczna strona! Pozdrow serdecznie ode mnie kolege.

Mysle,ze Eva znalazla tam wlasciwe miejsce do wymiany zdan, ja tylko zycze
jej wszystkiego najszczesliwszego.

Kaska

1. Data: 2002-12-02 10:50:47

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <eva> wylosował takie:

> może odezwie się ktoś, kto będzie mógł mi powiedzieć na co powinnam się
> przygotować?

na mniej więcej 9 miesięcy trudnych rozmów
taki etap selekcji i przyglądania sie wam
przez ośrodek adopcyjny.

--
tren R
gg #1290613