witam nowych

1. Data: 2002-11-26 17:47:06

Temat: witam nowych
Od: "Viadro" <un_seen@[NOSPAMEMIL]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie

1. Data: 2002-11-27 20:01:55

Temat: Re: witam nowych
Od: Mema <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 26 Nov 2002 18:47:06 +0100 user Viadro napisał(a) newsa
<as2uf2$ira$5@news.tpi.pl> a ja na to:

> jak w temacie
a, dziękuję dziękuję - odezwała się może nieco nie w porę - zapomniałam
się poczuwać do tego, ze jestem tu nowa?
No to wybaaaaaaczcieeeeeee - tu uroniła ostentacyjnię jedną (cyfrą: 1)
łzę.
"... bo nie ten, bo nie ten już wzrok.." ;)

mema

1. Data: 2002-11-27 20:53:03

Od: "Viadro" <un_seen@[NOSPAMEMIL]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> łzę.
> "... bo nie ten, bo nie ten już wzrok.." ;)

nie nie, ja tylko nie nie nadążam z napływem świeżej krwi:)P na grupę i tak
witam ludzi którzy zawitali

1. Data: 2002-11-28 15:10:11

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> łzę.
> "... bo nie ten, bo nie ten już wzrok.." ;)

Dziękuję, witam i o zdrowie pytam (psychiczne oczywiście :-)

enni silna inaczej

1. Data: 2002-11-28 15:28:03

Od: Mema <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

28 Nov 2002 16:10:11 +0100 user e...@o...pl napisał(a) newsa
<6...@n...onet.pl> a ja na to:

> Dziękuję, witam i o zdrowie pytam (psychiczne oczywiście :-)
hehe.. szczerze?? tak szczerze, ze mnie dzis z 50-ciu "psycholi"
widziało i wypuscili mnie do domu ;) chyba zdrowa jestem, co? :P

mema

1. Data: 2002-11-28 16:53:46

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> hehe.. szczerze?? tak szczerze, ze mnie dzis z 50-ciu "psycholi"
> widziało i wypuscili mnie do domu ;) chyba zdrowa jestem, co? :P

Sądząc po poczuciu humoru, raczej tak :-)

adopcja - co mnie czeka?
Milionerzy - długie :)
Krew-zycie-mysli
rydz - odnośnie wcześniejszej dyskusji