Bard Solidarności :-\

31. Data: 2018-11-10 14:21:52

Temat: Re: Bard Solidarności :-\
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> E tam, czepiasz się

I tylko tyle potrafi.

> - ważne że nie widział córki i tyle.

Nie widział, ba, nie chciał.
BARD ?

--
XL

32. Data: 2018-11-11 11:04:04

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-10 o 11:32, Kviat pisze:

> Proponuję napisać tekst tak, żeby można było wywnioskować, że piszesz
> o latach 80tych.
>
> A jeśli nawet, to co to znowu za bzdura, że Wałęsie ludzie
> zawdzięczali brak mięsa czy papierosów?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

A kto jak nie "S" pod przywództwem Wałęsy paraliżował Kraj falami strajków?

33. Data: 2018-11-11 11:04:28

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-10 o 14:21, XL pisze:

> I tylko tyle potrafi.

> Nie widział, ba, nie chciał.
> BARD ?

Ech ci artyści..

34. Data: 2018-11-11 11:07:26

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-10 o 14:20, XL pisze:

> Nie wiesz???
> ?

Nie, odnoszę wrażenie że to twór do straszenia trochę doroślejszych dzieci.

> A tam z wojskiem. Ojjjjj.... ?

Oczywiście przejęzyczenie - chodziło o elektryka a nie spawacza.

> Dobre :-)

Bo prawdziwe.

> Prawie wszystkie pzprowskie szyszki i/lub ich dzieci.
> Ty chyba z Marsa spadłeś...

To zdaje się Ty żyjesz w świecie złudzeń.

> Są twarde dowody, nie udawaj Greka.

Raczej Polaka.

> LOL

> LOL

Pewnie nawet nie wiesz o czym mowa, ale że dotyczy to Wałęsy to musi to
być złe i naganne.

> No nie byłam. Cała AKowska rodzina, do której szczęśliwie w latach 80
> weszłam, miała go za szpiona. Oraz ich znajomi i znajomi znajomych...
> Boszsz, z kim ja tu...

I to tylko na podstawie tego że jeszcze W. żyje takie wnioski - musi być
agentem... zaczynasz mnie przerażać.

> Są. Ja znam. Ty - właśnie dlatego, że masz moralność tzw. względną (doceń
> moją delikatność) - nigdy na takich nie trafisz.
> Ale ja wciąż ich spotykam.

A nie zastanawiają Cię te prośby kapłanów o modlitwy za takich ludzi jak
p. Lech Kaczyński czy Karol Wojtyła? Przecie z zasady powinni/śmy się
modlić za grzeszników a nie za tych których uważają/my za świętych.

Co do Twojej "delikatności", napisz co naprawdę myślisz, będę miał
chociaż szansę na obronę.

35. Data: 2018-11-11 16:56:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-11 o 11:04, Trybun pisze:

> A kto jak nie "S" pod przywództwem Wałęsy paraliżował Kraj falami strajków?

Jasne, ludziom z nadmiernego dobrobytu odwaliło i postanowili sobie
postrajkować dla jaj... Musisz mieć poważny problem z deklem, że takie
bzdury wypisujesz.
Dasz radę ogarnąć, że to właśnie puste półki były powodem strajków, a
nie odwrotnie?
Wygląda na to, że znowu ci rozum dołączył do Atlantydy w innym wymiarze.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

36. Data: 2018-11-11 17:33:51

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-11 o 16:56, Kviat pisze:

> [...]
> nie odwrotnie?
> Wygląda na to, że znowu ci rozum dołączył do Atlantydy w innym wymiarze.

Nie, solidarni tylko "ratowali" Polskę i Polaków. Przykład to wyrzucenie
z tramwaju posiadających bilety pasażerów przez solidarystę
motorniczynię.  Ty ogłupiony tumanie mi mówisz o ogarnianiu czegoś?

37. Data: 2018-11-11 17:51:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-11 o 17:33, Trybun pisze:

> Nie, solidarni tylko "ratowali" Polskę i Polaków. Przykład to wyrzucenie
> z tramwaju posiadających bilety pasażerów przez solidarystę
> motorniczynię.  Ty ogłupiony tumanie mi mówisz o ogarnianiu czegoś?

Widzę, że na dobre utknąłeś na Atlantydzie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

38. Data: 2018-11-12 09:04:18

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-11 o 17:51, Kviat pisze:

> Widzę, że na dobre utknąłeś na Atlantydzie.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Gdy myślisz o sobie to nie pisz o mnie.

39. Data: 2018-11-12 09:32:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Ech ci artyści..

Masz ciekawe podejście do życia. Bycie artystą tłumaczy wszystko? Czyli co
- kochajmy i czcijmy artystów-pijaków, artystów-oprawców,
artystów-pedofilów, artystów-gwałcicieli, artystów-morderców,
artystów-zdrajców?
Bycie artystą zwalnia z bycia Człowiekiem i Obywatelem? Artyści - ponad
Moralność?

Ja się na to nie zgadzam! Nigdy nie popierałam Polańskiego, Cosby'ego,
Hitlera... Artysta to ktoś, kto skupia na sobie wzrok społeczeństwa. Nie
zasługuje na miano Artysty ten, kto nie uznaje jego norm, kto nie potrafi
uszanować nawet najbliższych.

--
XL

40. Data: 2018-11-12 09:34:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> modlić za grzeszników a nie za tych których uważają/my za świętych.
>
> Co do Twojej "delikatności", napisz co naprawdę myślisz, będę miał

Po tym, co powyżej prezentujesz, straciłam ochotę do ciągnięcia tej
pseudodyskusji. Są granice honoru.

--
XL

Niemcy wydali 2 mln dolarow na midterms