ile kwh zuzywacie miesiecznie

31. Data: 2016-09-17 20:51:00

Temat: Re: ile kwh zuzywacie miesiecznie
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 17 września 2016 19:31:54 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:

> Jest.
> Więc nadal uważam, że ilość osób nie musi mieć jedynego i bezwarunkowego
> wpływu na zużycie prądu.
W pierwszym Swoim poście w tym wątku napisałeś bzdurę. I ok. Każdemu się zdążą. Ale
zamiast odpuścić brniesz dalej. Nie warto.

32. Data: 2016-09-18 08:25:44

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-09-17 20:09, obywatel masti uprzejmie donosi:

Może, ale nie musi.

33. Data: 2016-09-18 08:27:56

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-09-17 20:51, obywatel Kris uprzejmie donosi:

Zwalniam z obowiązku czytania.

34. Data: 2016-09-18 13:38:48

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2016-09-17 20:09, obywatel masti uprzejmie donosi:

> Może, ale nie musi.

ale się upierasz. miałaś pokazać gdzie napisałem, że musi.

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

35. Data: 2016-09-19 15:06:44

Od: krak <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-09-16 15:51, Miroo pisze:

> Chociaż gdyby mieszkało 10 mnie, żelazko to żelazko zużywałoby tyle samo
> energii co ze mną jednym, czyli 0%. Ten przypadek by potwierdził Twoją
> tezę.
Czyżbyś nie miał ani jednej wyprasowanej rzeczy...
sporo :)

36. Data: 2016-09-19 20:49:42

Temat: Re: http://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/srodowisko-energia/energia/zuzycie-energii-w-gospodarstwach-domowych-w-2012-r-,2,2.html
Od: Jawi <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-09-14 o 20:26, m4rkiz pisze:
I nie potrafisz wkleić linka bez zmiany tematu?

37. Data: 2016-09-19 21:17:07

Od: Jawi <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-09-14 o 21:59, Qrczak pisze:
> Ilość osób ma nijaki wpływ na zużycie prądu.
Piszesz głupstwa.
Podaj taką rodzinę, gdzie ilość osób w tej rodzinie ma mały wpływu na
pobór prądu.
Ilość gotowania, prania, suszenia, ilość odbiorników TV, komputerów,
prasowania, to wszystko ma wpływ największy na ilość zużytego prądu.
Dodatkowo już tylko pogłębia jeszcze bardziej tą różnicę jeśli w domu
jest bojer, podgrzewacz itd.
Jakie masz urządzenia, które pobierają na tyle dużo prądu, by były
głównym elementem zużywającym energię i są to urządzenia używane tak
samo często i są przeznaczone dla rodziny 2-osobowej jak i np. 6-osobowej?
Lodówka? Dla dwojga ma być 270l i dla dużej rodziny też, czy taka np. 100l?
Bo różnica w zużyciu energii między lodówkami o tej pojemności to
kilkadziesiąt procent.

38. Data: 2016-09-19 21:19:51

Temat: Bardzo dobrze zrobił, skoro ktoś nie potrafi napisać kilku słów w treści posta zakładając wątek.
Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.09.2016 o 20:49, Jawi pisze:
> W dniu 2016-09-14 o 20:26, m4rkiz pisze:
> I nie potrafisz wkleić linka bez zmiany tematu?

--
Czarek

39. Data: 2016-09-20 17:17:45

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-09-19 21:17, obywatel Jawi uprzejmie donosi:

Chcesz osobiste zaproszenie?

40. Data: 2016-09-20 20:53:46

Od: Jawi <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-09-20 o 17:17, Qrczak pisze:
> Chcesz osobiste zaproszenie?
I wysunęłaś wniosek, że ilość osób w rodzinie nie wpływa na zużycie
energii na podstawie własnej wieloosobowej rodziny, która się nie myje i
żywi w barach/restauracjach i nie używa sprzętu elektronicznego?

trzmiele w kompostowniku
kiedy ostatni raz kosicie trawe?
cieknie kibel :)
Roleta elektryczna wewnętrzna do tkanin.
Aliexpress.pl (.com)