Roleta elektryczna wewnętrzna do tkanin.

1. Data: 2016-09-04 21:15:01

Temat: Roleta elektryczna wewnętrzna do tkanin.
Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam w sypialni założone na okna proste rolety materiałowe, takie z
marketu zakładane na ramę okienną i sznureczkiem zwijane. Akurat mam na
przeciwko okna drugiego budynku więc pełnią funkcję zasłaniająca co się
dzieje po włączeniu światła wieczorem.
Ogólnie efekt taki, że są one cały czas zasłonięte, bo rano nie ma czasu
otworzyć a po powrocie z pracy po co otwierać jak zaraz i tak ciemno i
idziemy spać.

Pomyślałem więc o roletach elektrycznych plus pilot z automatycznym
otwieraniem/zamykaniem o zaprogramowanej godzinie (ale bez szaleństw).
Fajnie się budzić jak jest jasno w pokoju.
Wnęka okienna ma 146cm więc pewnie tak po 1..2cm szerzej musi być materiał.

Na znanym portalu aukcyjnym znalazłem ofertę za około 680zł plus pilot
za 90zł. Nie wiem jaki napęd, ale być może Portos-R.

Ma ktoś rolety elektryczne wewnętrzne w domu/mieszkaniu? jakieś uwagi,
coś poleci, na co patrzeć?

Pozdrawiam.

--
Irokez