Deformujący sie basen rozporowy

1. Data: 2016-08-07 19:29:55

Temat: Deformujący sie basen rozporowy
Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.

Mam Bestway 3.66m średnicy, rozporowy, coś koło 0.7m wysokości (dzieci).

Po 4 rozłożeniu w tym sezonie widze ze zamiast być okrągły zrobił się
jajowaty. Co gorsza im dłużej jest w nim woda tym bardziej się
przechylają scianki. Nie jest to problem z podłogą, jest równa i bez
fałd. Wydaje mi się że to problem z rozciąganiem się samego basenu. Z
tego powodu stal się basenem o wysokości 0.45m i spada.

Czy mógłby ktoś potwierdzić/zaprzeczyć że baseny beastway mają taką
tendencję lub ogolnie bez stelarzu będzie się rozciągał?

Wcześniej miałem Intex i tam boki były na oko 2x grubsze. Ale w obu
najwiekszym problemem jest i tak przepuszczający rant (nie jeden otwór
tylko pewnie milion malutkich).

PS. Grzeje wodę wobec tego często jest tam 35+.

2. Data: 2016-08-07 22:49:54

Temat: Re: Deformujący sie basen rozporowy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Aug 2016 19:29:55 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

> Po 4 rozłożeniu w tym sezonie widze ze zamiast być okrągły zrobił się
> jajowaty. Co gorsza im dłużej jest w nim woda tym bardziej się
> przechylają scianki.

Miejsca żłożenia stały się mniej wytrzymałe/sztywne/spoiste czy co tam
jeszcze i bardziej poddają się naciskowi wody, stąd kształt jaja.

3. Data: 2016-08-08 07:52:37

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 7 sierpnia 2016 19:30:08 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:
> [...]
> tylko pewnie milion malutkich).
>
> PS. Grzeje wodę wobec tego często jest tam 35+.

4 lata i tak długo wytrzymał. Miałem 3 takie baseny(nie pamietam tylko czy Intex czy
Bestway)i najdłużej wytrzymał 3 sezony. Z roku na rok się deformowały. Teraz 3 rok
mam stelażowy Bestway 3.66x0.9 bodajże i jest ok. Trudniej wylać wodę do "zera" ale
za to łatwiej się czyści po wylaniu no i ciągle zachowuje wysokość. Myślę że jeszcze
kilka sezonów posłuży. Cena dość porównywalna z rozporowymi

4. Data: 2016-08-08 13:15:57

Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:

> 4 lata i tak długo wytrzymał.

Jak zrozumiałem to nie ma jeszcze roku, a jedynie 4-te rozłożenie. Więc
może mieć i miesiąc.

--
Irokez

5. Data: 2016-08-08 17:13:58

Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2016-08-08 13:15, Irokez wrote:
> Jak zrozumiałem to nie ma jeszcze roku, a jedynie 4-te rozłożenie. Więc
> może mieć i miesiąc.

Mój ma rok i troche, kupiony na poczatku lipca 2015. Nie wykazywał
jajowatości w poprzednim sezonie. W tym po pierwszym rozłożeniu jest
jajowaty i problem narasta z dnia na dzień. Obecnie jedna ze scianek
była pionowa a teraz wychyla się poza obrys podłogi. Jak mówie mam tam
czesto dośc ciepła wodę i możliwe że to jest jakiś czynnik
przyspieszający. Byc może kupie Intex (miał znacznie grubsze ścianki) i
zobaczymy ale może to głupie i powinienem od razu na stelazu ale martwi
mnie potrzeba wchodzenia do niego po drabinie i mozliwośc że dzieciaki
przywalą w stelaż przy zabawie.

6. Data: 2016-08-09 13:53:00

Od: ws5 <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Monday, August 8, 2016 at 5:14:09 PM UTC+2, Sebastian Biały wrote:

> [...]
> jajowaty i problem narasta z dnia na dzień. Obecnie jedna ze scianek
> była pionowa a teraz wychyla się poza obrys podłogi.

A nie mozna np. kupic ~12m linki stalowej ( chocby
http://allegro.pl/lina-linka-stalowa-w-pcv-fi-6-mm-1
mb-i6250425329.html ), ew. wsadzic ja w stary waz zeby nie uszkodzilo basenu,
obwiazac basen na gorze, z przeciwnej strony tej walcej sie scianki wbic jakis palik
i przywiazac?

WS

7. Data: 2016-08-09 14:36:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Aug 2016 04:53:00 -0700 (PDT), ws5 napisał(a):

> [...]
obwiazac basen na gorze, z przeciwnej strony tej walcej sie scianki wbic jakis palik

Nie daj Boże przebywać w pobliżu takiej linki, kiedy pęknie albo popuści
wiazanie - chyba nie zdjaesz sobie sprawy z ciężaru wody -> czyli sił,
jakie będą wtedy działać.

8. Data: 2016-08-09 15:35:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Aug 2016 14:36:40 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
>>

> Nie daj Boże przebywać w pobliżu takiej linki, kiedy pęknie albo popuści
> wiazanie - chyba nie zdjaesz sobie sprawy z ciężaru

tej ilości

> wody -> czyli sił,
> jakie będą wtedy działać.

j.w.

9. Data: 2016-08-09 15:48:12

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 sierpnia 2016 17:14:09 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały
napisał:
> powinienem od razu na stelazu ale martwi
> mnie potrzeba wchodzenia do niego po drabinie i mozliwośc że dzieciaki
> przywalą w stelaż przy zabawie.
Kup stelażowy, ten o średnicy 3,66 ma wysokość 76cm lub 91cm więc z wchodzeniem
problemu dzieciaki nie będa miały. O ew uderzenie też się nie bój- od środka nic
metalowego nie ma

10. Data: 2016-08-09 21:10:59

Od: ws5 <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 sierpnia 2016 14:36:43 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Nie daj Boże przebywać w pobliżu takiej linki, kiedy pęknie albo popuści
> wiazanie - chyba nie zdjaesz sobie sprawy z ciężaru wody -> czyli sił,
> jakie będą wtedy działać.

No dobra, ale ja nie proponuje wieszac calego basenu na tej lince ;) tylko zalozyc ja
gora (pod tym czyms dmuchanym), gdzie sily sa male, tzn. takie pochylenie scianki
mozna postawic do pionu jedna reka... Jak cos peknie i woda sie wyleje, to zostanie
kolko z linki i tyle... 1.5 tony to tam nie ma gdzie sie pojawic na lince

WS

Jaki mały szybkowar
Okno się ciężko otwiera (na pol)
GODZINA "W"
niezalezny czujnik zmierzchu i ruchu - gdzie kupc jak szukac.
Prośba o wycenę betoniarki