Re: Deformujący sie basen rozporowy

From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Deformujący sie basen rozporowy
Date: Mon, 8 Aug 2016 17:13:58 +0200

On 2016-08-08 13:15, Irokez wrote:
> Jak zrozumiałem to nie ma jeszcze roku, a jedynie 4-te rozłożenie. Więc
> może mieć i miesiąc.

Mój ma rok i troche, kupiony na poczatku lipca 2015. Nie wykazywał
jajowatości w poprzednim sezonie. W tym po pierwszym rozłożeniu jest
jajowaty i problem narasta z dnia na dzień. Obecnie jedna ze scianek
była pionowa a teraz wychyla się poza obrys podłogi. Jak mówie mam tam
czesto dośc ciepła wodę i możliwe że to jest jakiś czynnik
przyspieszający. Byc może kupie Intex (miał znacznie grubsze ścianki) i
zobaczymy ale może to głupie i powinienem od razu na stelazu ale martwi
mnie potrzeba wchodzenia do niego po drabinie i mozliwośc że dzieciaki
przywalą w stelaż przy zabawie.