Bardzo pilne pytanie !

1. Data: 2003-11-13 14:38:08

Temat: Bardzo pilne pytanie !
Od: "shadow" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisałem już wcześniej na temat spisania umowy przedwstępnej (zakup
mieszkania).
Teraz pytanie o notariusza lub inne opłaty przy kupnie mieszkania od osoby
prywatnej.
- Ile pobiera prowizji notariusz od kwoty zakupu, powiedzmy ze mieszkanie
kosztuje 10 tys
- Czy odrazu na dzień dobry mamy jeszcze jakieś opłaty skarbowe ? (bo
przypuszczam że US nieprzepusci sobie okazji wepchania swojej łapy do mojej
kieszeni)

pozd
shadow&kasia

1. Data: 2003-11-13 16:06:24

Temat: Re: Bardzo pilne pytanie !
Od: edymon <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik shadow napisał:

> [...]
> prywatnej.
> - Ile pobiera prowizji notariusz od kwoty zakupu, powiedzmy ze mieszkanie

O ile mnie pamiec nie myli to troche inaczej (taniej) jest, jezeli
kupujesz mieszkanie od spoldzielni. Jesli to mieszkanie wlasnosciowe we
wspolnocie to koszt jest 2-3 procent wartosci mieszkania.

> - Czy odrazu na dzień dobry mamy jeszcze jakieś opłaty skarbowe ? (bo
> przypuszczam że US nieprzepusci sobie okazji wepchania swojej łapy do mojej
> kieszeni)

Niech mnie ktos poprawi jezeli sie myle, ale z tego co pamietam to
oplaty pobiera notariusz.
Uff, za mieszkanie o wartosci 170 tys. zaplacilismy w styczniu w sumie
prawie 6 tys. PLN.

Edytka-

"a ostatnio w polsce wszystko oprócz moczu to gówno
a ja i tak tu zostanę świadom, że jestem rżnięty równo"
stanisław krzysztof majda

jakie ogrzewanie?
Kuchnie De Dietrich - opinie
[spam] www.domhandlowy.pl - oświetlenie i źródła światła