Bardzo potrzebny lek DISULONE 100mg

1. Data: 2001-09-24 08:59:19

Temat: Bardzo potrzebny lek DISULONE 100mg
Od: "Janusz Gajewski" <g...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o pomoc musze mieć ten lek.
Na import docelowy będę czekał do 21dni a ja nie mogę na to czekać.
Proszę też o pomoc do kogo i jak to umotywować aby ten lek był na liście
leków.
bardzo mnie dziwi że jakiś dureń wycofał lek na który brak odpowiednika lub
leku zastępczego proszę o pomoc Pozdrawiam Janusz
g...@a...net.pl

2. Data: 2001-09-25 00:11:06

Temat: Re: Bardzo potrzebny lek DISULONE 100mg
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Gajewski napisał(a):

> [...]
> leków.
> bardzo mnie dziwi że jakiś dureń wycofał lek na który brak odpowiednika lub

Disulone, to polski lek..Tak sobie myślę, że chyba dobrze, iż te proszki zostały
wycofane...Po nich uczulenie na gluten jeszcze bardziej się nasilało...Trzeba
było ponadto robić ciągle morfologię krwi z rozmazem.
Jest o wiele lepszy,oryginalny, amerykański, ale niestety nie pamiętam już
nazwy...I ten lek nie zabiera żelaza z organizmu- naprawdę leczy....Ja kupowałam
( nawet ten amerykański) kiedyś dla dziecka w aptece przy ul.Widok w Warszawie (
za Domami Centrum)...Na samym początku, tzn wcześniej miałam sprowadzany z USA
przez aptekę szwajcarską w Alei Róż.
Teraz, to można już dostać nawet ten oryginalny ( niektórzy lekarze mówią, że to
to samo co Disulone, ale inna nazwa- to jednak nie to samo!) w wielu
aptekach...Musisz mieć tylko receptę od lekarza i niech lekarz ruszy głową jak
się nazywa ten oryginalny lek.

Pozdrawiam, Kaja
--
"Łatwo kłamać temu, kto przychodzi z daleka;
trzeba wierzyć, bo trudno sprawdzić"

Sterylizacja, wasektomia
Opadajace dziasla i paradontoza!!!!!!
Sumamed Forte
Leki przeciwpsychotyczne
(OG-praca)okulista poszukiwanyW-wa Ursyn.