Sterylizacja, wasektomia

1. Data: 2001-09-24 08:09:39

Temat: Sterylizacja, wasektomia
Od: "Ann" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze to jest u nas zabronione, ale moze ktos sie orientuje, gdzies
slyszal, ile kosztuje taki zabieg? Chodzi o podwiazanie nasieniowodow u
mezczyzny.

Ann
e...@p...onet.pl

2. Data: 2001-09-24 19:28:53

Temat: Re: Sterylizacja, wasektomia
Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

"Ann" <e...@p...onet.pl>, Mon, 24 Sep 2001 10:09:39 +0200, tako
rzecze:
>Wiem, ze to jest u nas zabronione, ale moze ktos sie orientuje, gdzies
>slyszal, ile kosztuje taki zabieg? Chodzi o podwiazanie nasieniowodow u
>mezczyzny.

Nie wiem, ile to kosztuje w Polsce, ale chyba jest to zabieg bedacy w
kompetencjach lekarza rodzinnego w USA. Jest to tam jeden z najdrozszych
zabiegow ambulatoryjnych - koszt z tego co pamietam - 50-120 $...

A swoja droga ciekawe, ze tak rozne kraje podchodza do spraw zwiazanych z
wlasnym cialem. Rozumiem jeszcze w miare zakaz sprzedazy organow (moze
prowadzic do zachowan patologicznych, handlu i przestepczosci), ale
wasektomia???

Pozdrawiam,

Kamil Uminski

--
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^
!^!^!^!^!^!^!^!

3. Data: 2001-09-25 05:24:27

Od: "Ann" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kamil Uminski" <d...@k...umcs.lublin.pl> napisal w wiadomosci
> Witam !
>
> "Ann" <e...@p...onet.pl>, Mon, 24 Sep 2001 10:09:39 +0200, tako
> rzecze:
[...]
> [...]
> wlasnym cialem. Rozumiem jeszcze w miare zakaz sprzedazy organow (moze
> prowadzic do zachowan patologicznych, handlu i przestepczosci), ale

U nas mozna to zrobic jedynie ze wskazan medycznych. To tak jak z usunieciem
ciazy, zabronione, ale za odpowiednia sume mozna wszystko.
Tez nie rozumiem dlaczego akurat to jest zabronione, przeciez to o wiele
prostsze niz podwiazanie jajowodow kobiecie. I o wiele lepsze niz usuniecie
ewentualnej ciazy...
Bo mamy niz demograficzny? I co z tego? Jak zapewnia godne warunki rodzinie
to niz stanie sie wyzem.
Dzieki za odpowiedz.
Ann
e...@p...onet.pl
ICQ: 3455782

4. Data: 2001-09-25 08:12:34

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ann" <e...@p...onet.pl> wrote in news:9op5kl$c5m$1@news.tpi.pl:

> [...]
> usuniecie ewentualnej ciazy...
> Bo mamy niz demograficzny? I co z tego? Jak zapewnia godne warunki

Chyba to jest prosta konsekwencja KK ('pozbawienie płodności' wymienione
jest w cięśkich uszkodzeniach ciała). Musiałaby być ustawa kt. by to
regulowała.

----------------
Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

5. Data: 2001-09-25 10:28:48

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Sep 2001, NakaiSuzuki wrote:

> Chyba to jest prosta konsekwencja KK ('pozbawienie płodnoœci' wymienione
> jest w cięœkich uszkodzeniach ciała). Musiałaby być ustawa kt. by to
> regulowała.

jest chyba nawet - z tego co pamietam z medycyny sadowej - osobny przepis
kk zabraniajacy ubezpladniania - dotyczy to zarowno mezczyzn jak
i kobiet

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

6. Data: 2001-09-25 14:00:44

Od: "TDA" <T...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "Ann" <e...@p...onet.pl> napisała:
> Wiem, ze to jest u nas zabronione, ale moze ktos sie orientuje, gdzies
> slyszal, ile kosztuje taki zabieg? Chodzi o podwiazanie nasieniowodow u
> mezczyzny.
Mnie to też interesuje - proszę o info na priv.
TDA

7. Data: 2001-09-29 22:08:35

Od: "Ann" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik TDA <T...@B...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9oq2pd$gpd$...@n...onet.pl...
> Mnie to też interesuje - proszę o info na priv.
> TDA

Chyba nikt nic nie wie... Szkoda, bo zupelnie nie wiem gdzie jeszcze moge
szukac.
Ann
e...@p...onet.pl

8. Data: 2001-09-30 08:00:43

Od: "Luiza Groeneveld" <l...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

"Ann" <e...@p...onet.pl> schreef in bericht

> [...]
> napisał:9oq2pd$gpd$...@n...onet.pl...
>
> Chyba nikt nic nie wie... Szkoda, bo zupelnie nie wiem gdzie jeszcze moge

Dopiero dzisiaj znalazlam ten post i dlatego tak pozno odpowiadam.
A zabieg w Holandii Was interesuje?
Jezeli tak,to moge dowiedziec sie szczegolow.

Pozdrawiam - Luiza.

9. Data: 2001-10-02 04:51:34

Od: "Ann" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Luiza Groeneveld" <l...@n...nl> napisał w wiadomości

> [...]

> A zabieg w Holandii Was interesuje?
> Jezeli tak,to moge dowiedziec sie szczegolow.

Chodzilo mi o polskie realia :-) Ale mozesz powiedziec jaka jest cena. Moze
w Polsce w przeliczeniu byloby podobnie?

Ann
e...@p...onet.pl

Opadajace dziasla i paradontoza!!!!!!
Sumamed Forte
Leki przeciwpsychotyczne
(OG-praca)okulista poszukiwanyW-wa Ursyn.
monitory ekranowe