Bardzo proszę o przepis na sałatkę z ryżem bardzo pilne?

1. Data: 2004-01-19 17:13:19

Temat: Bardzo proszę o przepis na sałatkę z ryżem bardzo pilne?
Od: "monika" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o przepis na sałatkę z ryżem będę bardzo wdzięczna dziekuję.

Monia

1. Data: 2004-01-19 17:13:29

Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam lagodna salatke z paluszkami krabowymi

Paluszki krabowe
Ugotowany na sypko ryż
Papryka czerwona
Kukurydza z puszki
Majonez
Można dodać trochę zielonego ogorka

Wszystko co się kroi, kroimy w kosteczke, dodajemy ryż, majonez i mieszamy.
Źródło: Notatnik mojej Mamy.

Bozenka z Wilna :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2004-01-19 17:21:42

Od: "Dariusz Donat" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "monika" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> Bardzo proszę o przepis na sałatkę z ryżem będę bardzo wdzięczna dziekuję.

Prosze bardzo. Najszybsza jaka znam.

2 woreczki ryzu
1 puszka tunczyka w sosie wlasnym
0,5 puszki kukurydzy
troche majonezu

Ryz ugotowac, ostudzic. Dodac reszte skladnikow i wymieszac ;). Salatka ta
jest bardzo czestym elementem imprez, bo robi sie ja ekspresowo i smakuje
wysmienicie.

Pozdrawiam
Darek Donat

1. Data: 2004-01-19 17:52:29

Od: "julita" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo proszę o przepis na sałatkę z ryżem będę bardzo wdzięczna dziekuję.
>
> Monia

Witam.
Ostatnio robiłam:
ryż, kukurydza, tuńczyk, papryka (najlepiej czerwona, kolorystyka), zielona
pietruszka, sól, pieprz, majonez. Jest to sałatka, którą robię od ponad 20
lat (aż mi się to wydaje niemożliwe, a jednak), wtedy to była nowość,
wyczytana gdzieś z jakiegoś pisemka (w oryginale było bez papryki i natki).
Bardzo ją lubię, moja rodzinka też
Pozdrawiam Julita

1. Data: 2004-01-19 19:59:06

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

monika <m...@i...pl> napisał/a:
> Bardzo proszę o przepis na sałatkę z ryżem będę bardzo wdzięczna
dziekuję.

2 torebki ugotowanego ryżu
2 podsmażone i ostudzone piersi z kury (pokroić w kostkę)
puszka kukurydzy
ananas z puszki pokrojony
garść rodzynek (namoczonych chwilkę we wrzątku i dobrze odsączonych)
seler naciowy pokrojony w kostkę
majonez
sól, pieprz

Proste i pyszne!!!

Pozdrawiam serdecznie,

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda: http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-19 21:09:26

Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "monika" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> Bardzo proszę o przepis na sałatkę z ryżem będę bardzo wdzięczna dziekuję.
>
> Monia

ryz ugotowany
papryka surowa lub konserowa
kupurydza
seler ze sloika taki w 'nitkach"
majonez
sol, pieprz
propocje dowolne
a wszystko pyszne :)

pozdrawiam slodko
( )''. .''( )
( (Y) )
(..) * * (..)
(''') _'_ (''') KasiaA

1. Data: 2004-01-19 21:25:58

Od: "PerKoska" <p...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ta
> jest bardzo czestym elementem imprez, bo robi sie ja ekspresowo i smakuje

Ja dodaje jeszcze ogorki konserwowe pokrojone w kostke zeby calosc nie byla
tak bardzo mdla.
Jami:))

Perkoska

1. Data: 2004-01-20 09:15:10

Od: "AJA" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo proszę o przepis na sałatkę z ryżem będę bardzo wdzięczna dziekuję.
A ja robie to tak:

2 torebki ryzu ugotowac
torebke lub calego brokola ( chyba nie zrobilem ortografa) ugotowanego tak
by byl ugotowany ale nie rozgotowany
puszka kukurydzy
8 jajek ugotowanych na twardo i pokrojonych w kostke
i na koniec majonez

To wszystko jest pychotka.
Innych salatek nie uznaje

AJA

1. Data: 2004-01-20 09:31:30

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AJA" <a...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> A ja robie to tak:
>
> 2 torebki ryzu ugotowac
> torebke lub calego brokola ( chyba nie zrobilem ortografa)

a jednak sie udalo;-) pisze sie brokuł

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-01-20 14:07:03

Od: "Niesia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PerKoska" <p...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> ta
>
> Ja dodaje jeszcze ogorki konserwowe pokrojone w kostke zeby calosc
> nie byla tak bardzo mdla.
> Jami:))

ja właśnie niedawno ogórki zaczęłam dodawać, bo "czegoś" mi w tej sałatce
zaczęło brakować...

ale zawsze do w/w składników dochodziła jeszcze papryka czerwona (czerwona -
bo w tedy i kolorystycznie wygląda ciekawiej)

Niesia

Kuchnia orientalna
Drozdzowka z maszyny do pieczenia chleba ???
bylo:trujace lososie
Spaghetti funghi e pancetta
Bezy - coś mi nie smakują :(