miod aloesowy

1. Data: 2004-01-19 18:19:36

Temat: miod aloesowy
Od: "kkk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje przepisu na miod aloesowy
Dzieki z gory

1. Data: 2004-01-19 22:39:29

Temat: Re: miod aloesowy
Od: "Vefour" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kkk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
news:buh738$1bu8$1@mamut.aster.pl...
> Poszukuje przepisu na miod aloesowy
> Dzieki z gory

Idziesz do pasieki, wyciągasz za łeb królową. Wsadzasz je w czułek aloes i
straszysz, że wszytskie nogi z tyłka powyrywasz, jak miodu poddani nie
zniosą. Po czym cała wataha zapieprza, aby uczynić los królowej nogim. I
masz miodzik, palce lizać, tylko jeszcze trzeba go podpieprzyć właścicelowi
pasieki, ale po zagrywce z królową to już pestka.

V.

1. Data: 2004-01-20 09:55:44

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vefour" <v...@p...pl>
> Użytkownik "kkk" <c...@w...pl>

Miód z aloesem? Do jakiego celu?

> Idziesz do pasieki, wyciągasz za łeb królową. [...]

Bajki piszesz!?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2004-01-26 03:14:07

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Vefour" <v...@p...pl>
Witam,
Z aloesu doniczkowego można w warunkach domowych wykonać winko aloesowe. W
tym celu dorosły, 3-5 letni aloes należy przez dwa tygodnie nie podlewać,
następnie obciąć dolne liście i pozostawić do leżakowania przez 5 dni
zawinięte w papier, a potem po ciemku wycisnąć z nich sok i zmieszać z
miodem i czerwonym winem w proporcji - 1:1:2. Mieszankę odstawić w ciemne
miejsce, od czasu do czasu wstrząsnąć.

Stosować następująco:
. 3 x dziennie po łyżeczce od herbaty przed posiłkiem przez 1 tydzień
. 3 x dz po łyżce stołowej przed posiłkiem przez następne 3 tygodnie.
. 3 x dz po łyżeczce od herbaty przed jedzeniem przez okres następnych 6-12
tygodni kuracji.

Kierunki działania miąższu aloesowego na organizm ludzki:
. oczyszcza i odtruwa cały organizm z różnych toksyn. Dotyczy to w
szczególności naszych jelit;
. poprzez dostarczanie dobrze przyswajalnego białka poprawia witalność
organizmu. Jego działanie jest niezwykle wszechstronne, gdyż występuje tu
jednoczesne współdziałanie wielu składników (synergizm);
. przywraca równowagę kwasowo-zasadową w przewodzie pokarmowym, która bywa
zachwiana przez złą dietę;
. podnosi odporność na choroby, gdyż składniki aloesu pobudzają aktywność
makrofagów, które niszczą bakterie i wirusy. Makrofagi te są często "leniwe"
szczególnie w wieku podeszłym;
. zapobiega zaburzeniom ogólnej przemiany materii, której skutkiem mogą być
takie choroby jak cukrzyca, miażdżyca, dna, otyłość;
. powoduje umiarkowane nawodnienie mas kałowych, reguluje i rozwija własną
florę bakteryjną i działa bakteriostatycznie na drobnoustroje w jelitach;
. działa regenerująco na tkankę nerwową;
. wyraźnie hamuje procesy degeneracyjne w wątrobie. Dobry jest na kaca
. przeciwdziała osadzaniu się kamieni w nerkach;
. jest pomocny w kuracji przeciwnowotworowej, szczególnie przy nowotworach
skóry;
. działa przeciwgrzybicznie szczególnie po kuracjach antybiotykowych;
. jest bardzo pomocny w leczeniu schorzeń skóry oraz w jej oczyszczaniu,
nawilżaniu, pielęgnowaniu i odżywianiu;
. działa korzystnie i regenerująco na włosy

1. Data: 2004-01-27 05:26:42

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Akulka wrote:
> [...]
> następnie obciąć dolne liście i pozostawić do leżakowania przez 5 dni
> zawinięte w papier, a potem po ciemku wycisnąć z nich sok

A w jaki sposob wyciskac ten sok? przez gaze? czy masz inny sposob? I
dlaczego po ciemku?
MB

1. Data: 2004-01-29 12:13:29

Od: "gazeta.pl" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
> A w jaki sposob wyciskac ten sok? przez gaze? czy masz inny sposob? I
> dlaczego po ciemku?
> MB

Witam,
Przepraszam, ze odpowiadam z poślizgiem.
Ja przepuszczam liście przez maszynkę do mielenia, a potem odciskam sok w
gazie.
Dlaczego po ciemku? No ja nie robie tego po ciemku, tekst wkleiłam z
lenistwa. Zasadniczo chodzi, żeby sok nie był wystawiany na źródła światła,
bo jest wrażliwy i coś się z nim dzieje (fermentuje, albo cosik innego - nie
jestem chemikiem). Dlatego też należy trzymać w ciemnych butelkach w szafce.

A propo aloesu, to naprawdę zachęcam wszystkich do chodowania na oknie w
liczbie mnogiej, albowiem lepszego kwiatka i bardziej pożytecznego nikt nie
znajdzie, a odpowiednio zadbany wygląda również efektywnie. Można
podskubywać listki, zdjąć z nich skórkę i kolce, po czym posmarować buzię -
gładka i ściągnięta potem jak pupa dzidziusia.
Nieoceniony też na oparzenia i odmrożenia. Ok. 2 lat temu przy odcedzaniu
makaronu wylałam sobie znaczną część wrzątku na brzuch, zużyłam pół kwiatka,
ale nie mam żadnego znaku i żadnych bąbli wówczas nie miałam. Tylko
ciemniejszą plamkę, która po roku sama znikła. Warunek - trzeba działać
natychmiast i często zmieniać liście (miąższ szybko się zagrzewa i skóra
szczypie, ale nie nalezy zwracać na to uwagi). W ogóle wszelkie rany w mig
się leczą (choć na otwartych nie próbowałam).

Pozdrawiam serdecznie,
Akulka

1. Data: 2004-01-31 02:21:38

Od: "Lidka" <l...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje przepisu na miod aloesowy

Czesc, pisalam pare dni temu przez google ale nie widze mojej odpowiedzi,
podaje wiec ponownie :-)
Zerknij tam:

http://medycyna.linia.pl/naturaal4.html

Pozdrawiam,
Lidka

Bardzo proszę o przepis na sałatkę z ryżem bardzo pilne?
Kuchnia orientalna
Drozdzowka z maszyny do pieczenia chleba ???
bylo:trujace lososie
Spaghetti funghi e pancetta